Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@LucidLucy @Spyro, ik wilde even mededelen dat ik 18 februari een intake bij Brijder heb. Ik heb maandag om 21.00 mijn laatste buis genomen en tot nu geen ghb meer genomen! Gister en vandaag heb ik een lage dosering phenibut genomen en voelde alleen gisteravond somberheid en een 'urge' om te pakken. Dat is denk ik het vaste patroon dat erin is vastgesleten. Ik voel me vandaag erg goed en merk dat ik nu al veel helderder in mijn hoofd ben. Mijn relatie gaat ook momenteel erg goed en heb weinig drang naar een buis. Ik weet dat ik er lang nog niet ben, maar wat ben ik blij dat ik heb besloten om niet door te gebruiken tot mijn intake. Anders was mijn verslaving van kwaad tot erger geworden. Vanaf morgen geen phenibut meer en ga ik door op een gezond dieet met veel slaap en sporten. Ik heb voor de rest chille supplementen gehaald van natuurlijk presteren: GABA & L-THEANINE en nachtrust met magnesium, valeriaan, magnesium, b1&6 enzovoort. Als jullie nog tips hebben om mijn gaba hormoonhuishouding te repareren te komende tijd let me know! Op naar een mooier leven <3"
"Beste lezers, Ik gebruik GHB nu voor een aantal jaren, en merk sinds een half jaar dat ik regelmatig klachten ervaar als pijn in onderrug en soms troebele sterk ruikende urine. Mijn supplier heeft sinds kort de prijs erg verhoogd en ondanks dat ik het test met een ph strip, merk ik alsnog dat ik dus last heb van die lichamelijke klachten. Vanavond las ik nogal een eng bericht over dat nu grotendeels GHB wordt gemaakt met de stof BDO, ook wel butanediol. Het blijkt dat GBL al jaren bijna niet te krijgen is en men BDO nu gebruikt als vervanger. Het schijnt echt rotzooi te zijn en je al snel lichamelijke klachten kan krijgen zoals ik die benoemd heb. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om ergens mijn GHB te testen op grondstoffen? Drugs is uiteraard rotzooi, maar dit is gewoon gevaarlijk op lange termijn. Zie hieronder bijgevoegd de gevonden info hierover. GHB gebruikers, let hier aub op!! (Update: klinieken als Brijder testen niet op grondstoffen)"
"Ja al gezocht, maar Brijder test bv niet op grondstoffen.."
"@Zanza gedaan, excuus!"
"@Dopemonster ja hoop het ook! Zeker in deze tijd dat het thuisgebruik erg gestegen is en iedereen zijn gezondheid extra op het spel staat."
"Proxima zei: Ik zou dit ook maar weghalen voordat je verbannen wordt voor sourcing: Bekijk bijlage 33729 Klik om te vergroten... gefixt"
"Beste lezers, Sinds vijf jaar gebruik ik GHB in de partyscene. Ik deed het alleen in het weekend en kon er niet aan denken om verslaafd te raken aan GHB (bekend verhaal). Mijn alcohol en drugsgebruik begon ongeveer toen ik 16 was, elk weekend struinde ik feestjes af en heb ik het afgelopen decennia amper een weekend niks gedaan. Ik heb ADHD dus een weekend niks doen en stil zitten is nooit wat voor mij geweest. Na mijn horecawerk en tijdens feestjes dronk ik veel en kreeg ik een lichtelijke verslaving aan sos. Vijf jaar geleden ontdekte ik GHB en sindsdien gebruikte ik weinig tot geen andere middelen behalve af en toe een pilletje of een snuif. GHB werd mijn excuus dat dit 'gezonder' was dan alcohol. Sinds de slechte COVID19 loop ben ik meer GHB thuis gebruiken als een 'ontsnapping' van het gedoe buiten en om mijn ADHD in de avond rustig te houden. Dit werd steeds vaker doordeweeks . Ik slik dagelijks lysdexamfetamine 50mg, en krijg een rebound in de avond als het is uitgewerkt (rond 7/8 uur). Dit ging best ok tot een maand of vijf geleden. Ik kreeg zelf COVID19 en ben ik een paar weken hierdoor uit de running geweest. Al mijn sectoren waar ik werkzaam in was stortte in en om het verdriet te vermijden, zocht ik elk weekend illegale feestjes op en werd mijn GHB gebruik steeds problematischer. Ik ben sindsdien elke dag aan het gebruiken. Niet in de feestmodus zal het gaan om 4-5 buisjes van 3ml per dag en dit stopt ook rond 21.00. Als ik wakker word, heb ik ook helemaal geen behoefte eraan. Ik heb goede ochtendroutines met meditatie en yoga, maar de verslavingstem kickt ongeveer in middag erin. Ik slaap nu heel chill gewoon en ik heb geen lichamelijke afkickverschijnselen zoals zweten enzo. Het gaat om de mentale onrust die mij stoort. Dus nu is mijn vraag hoe ik hier veilig het beste mee kan stoppen. Momenteel ben ik aan het afstuderen, de neiging om mezelf te 'verdoven' wordt dan groter en mijn focus ligt er dan af.. De mix van ADHD en de mentale onrust van de afkick maakt het mij moeilijk om gelijk te stoppen en mijn impulsiviteit is een boosdoener als het gaat met afbouwen, een goed afbouwschema gebaseerd op mijn situatie zou ik graag dan willen. Ik heb ook diazepam in huis en dit middel eens genomen toen ik niet kon slapen, de rest van de dag daarna voelde ik mij zeer relaxt en had ik ook geen zin in GHB. Toch lees ik dan gemixte verhalen over benzo's met afkicken. Baclofen geprobeerd te krijgen maar niet gelukt. Ik heb meerdere verslavingsinstanties bericht, maar geen reactie gehad vreemd genoeg. Als ik op forums kijk, zie ik mensen die veel zwaarder verslaafd zijn (24/7) en vind ik het lastig om uit de antwoorden een guideline voor mezelf te ontdekken, zeker omdat ik ook ADHD heb. Ik word ook angstig als ik sommige verhalen lees. Verder feest ik niet meer en leef ik een gezonder leven nu met sporten en dieet. Sorry voor mijn lange verhaal maar wilde wat meer context voor jullie schetsen! Fijn weekend"
"Spyro zei: Als je niet lichamelijk de lasten ervaart, maar wel mentaal en hier echt niet uit komt, dan zou ik zeker de hulp van een professional opzoeken… Het mentale aspect kunnen wij hier weinig aan doen voor je… Behalve afleiding zoeken zijn er gewoon niet heel veel tips voor. Kun je bij je huisarts niet terecht? Afbouwen is niet nodig als je niet lichamelijk afhankelijk bent van dit goedje. Als ik het goed begrijp is het alleen mentaal en niet lichamelijk, toch? Klik om te vergroten... Ik ben bij de huisarts langs geweest. Hij raadde mij Brijder aan, alleen die hebben nu 8 weken wachttijd. Afbouwen hoeft dus niet, ook al heb ik dit elke dag gedaan? Las horrorverhalen dat je depressief kan raken als je stopt enzovoort."
"Hi iedereen, Ik wilde een kleine update geven: een online programma van Brijder is kennelijk niet voldoende aangezien ik GHB gebruik en dit dagelijks het geval is. Ik heb als advies gekregen om Brijder morgen te bellen en vind het opeens super eng om iemand aan de telefoon te spreken. Dit komt denk ik ook omdat mijn huisarts niet super positief reageerde toen ik vertelde dat ik een GHB verslaving heb. Hij zei toen dat hij niet zoveel ervaring ermee heeft en alleen op de IC nare dingen ermee heeft gezien. Het idee om te bellen maakt mij nogal emotioneel en springen nu al tranen in mijn ogen I don't know maar als jullie mij wat moed willen inspreken heel graag! Ik durf dit namelijk niet met vrienden of familie te delen (eerder gedaan maar pakte helaas niet goed uit). Ook als iemand mij kan vertellen hoe dit telefoongesprek zal gaan, kan ik mij daar wat beter op voorbereiden. Super bedankt alvast <3"
"@Spyro Ik heb mij net aangemeld voor een online behandelprogramma bij Brijder en een E-consult aangevraagd."