Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J0rrit zei: 15 mg? Kan me niet voorstellen dat je daarvan tript. Klik om te vergroten... ik moet je zeggen dat ik zelf aardig gevoelig ben voor 2C-B en ben met 15 mg zelf ook al eens aardig diep gegaan..."
"Ik ben er een beetje gevoelig voor, met 8mg krijg ik al aardig wat visuals, opzich wel makkelijk natuurlijk hoef ik ook nie zoveel te pakken Grootste voordeel vond ik (vergeleken met paddo's) dat ik in m'n hoofd compleet nuchter was en de trip heeeeel makkelijk te sturen was! Leuke combo is trouwens met Lachgas of GHB heeeeerlijk (let met GHB uiteraard goed op de dosis)"