Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, ik wil graag mijn verhaal met jullie delen. Mijn naam is Timo en ik ben 20 jaar oud. Vanaf mijn 15e begon ik met blowen en vanaf mijn 17e deed ik het dagelijks. Op 13 oktober ben ik geopereerd aan een hersentumor, die achteraf kanker bleek te zijn. Momenteel onderga ik een bestraling en chemotherapie. Door deze behandeling ben ik natuurlijk genoodzaakt om te stoppen met blowen. Hoewel ik altijd al wilde stoppen, is het me nooit gelukt. Maar ik kan nu met zekerheid zeggen dat dit de beste keuze van mijn leven is geweest. Het leven is weer vermakelijk zonder stoned te zijn. Ik vermijd nu iedereen die nog blowt, ook al zijn ze super meegaand. Toch merk ik dat ze indirect een negatieve invloed hebben. En als deze mensen niet bereid zijn om te proberen om te stoppen of iets dergelijks, dan zegt dat meer over hun dan ik maar zo sta ik er in. Krijg ook te horen dat ik geluk heb gehad omdat ik in het ziekenhuis lig. En dit frustreert mij het meeste. Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om mijn verhaal te lezen. Ik hoop dat het anderen kan inspireren om positieve veranderingen in hun leven door te voeren."
"New Dawn zei: Hallo Timo! Waarom ben je genoodzaakt om met cannabis te stoppen? Op welke manier heeft het een negatieve invloed op je gezondheid? Ik kan me voorstellen dat roken af te raden is omdat dat gewoon in het algemeen erg ongezond is, maar er zijn andere manieren om van cannabis te kunnen genieten die minder schadelijk zijn...? Cannabis kan ook helpen bij het opwekken van eetlust, iets dat toegepast wordt bij mensen die jouw genezingstraject doorlopen..? Er lopen zelfs onderzoeken naar de positieve invloed van cannabis op hersentumoren... Sterkte met je herstel! Klik om te vergroten... Omdat ik er echt flink verslaafd aan was, ook heeft roken een negatieve invloed op de medicatie enzo. Heb nog geen zware chemo gehad heb dit in Rotterdam over aantal weken. Dus heb nog geen last van verminderde eetlust, nee wat u zei dat klopt zeker, maar zie dit als een mooie gelegenheid om te stoppen doe dit in overleg met de verpleegkundige oncologie hoor. Ik raad het in ieder geval volledig aan het stoppen, geloof ook echt dat cannabis positief kan zijn in combinatie met kanker maar mijn voorkeur ligt er niet."
"Bedankt allen, voor de tips. Ik weet zeker weten dat ik hier sterker uit kom hoor. Ik zal wel even appje doen als ik er vanaf ben hoor."