Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste forumleden, ik heb laatst 2cb gehaald in capsules. Nu zit er in die capsules een soort van papier het lijkt wel een propje wc papier. Is dit normaal zit het poeder in het papier? Kan ik dit gewoon innemen of ben ik opgelicht ofzo? Hierbij nog een foto hoe ze er uit zien: Bij voorbaat dank!"
"Hartstikke bedankt allemaal voor de reacties, ik ga er eentje open maken en laten testen. Bedankt !"
"inner_search zei: Laat je even weten of er poeder in het papier zit ? Ben wel nieuwsgierig of er iets in zit.. Dacht eerst dat je de troll kwam uithangen 🤣 Klik om te vergroten... Hahahah nee er zat gelukkig wel poeder in maar merk al dat het best wel erg plakt en moeilijk terug in de capsule te doen is, ik denk dat het om die reden in het papier zat (het was een vloeitje trouwens waar het in zat)"
"inner_search zei: Even ook uit nieuwsgierigheid , had je niet gezien dat er geen poeder maat papier in de capsules zat toen je het kocht ? Als ik bij een dealer iets zou kopen dat in capsules hoort , en er zit papier in zou ik het in eerste instantie al niet aannemen en betalen. Klik om te vergroten... Nee had het van een vriend gekregen dus dacht zal wel goed wezen en het was donker, toen kwam ik thuis en zag ik het eigenlijk pas 🤣"
"Ganggang💯 zei: Gewoon even laten testen, speculeren over poeders, kleverig of niet heeft geen zin. Klik om te vergroten... Ja ik ga het van de week laten testen"
"inner_search zei: Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder. Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd. Edit. Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet.. Klik om te vergroten... inner_search zei: Ik ken niet zo veel van 2cb , maar ik denk dat 2cb geen klevige substantie is maar echt gewoon poeder. Correct me if i'm wrong pls, heb ik ook wat bij geleerd. @Ganggang💯 is niet bedoeld als speculatie , maar als vraag of 2cb kleverig is.. Edit. Kzou het niet nemen voor het getest is man/vrouw , van een vriend of niet.. Klik om te vergroten... Oke dan ga ik het al helemaal laten testen haha bedankt !"