Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WesselZappa zei: Leute, tot voorkort was ik helemaal niet thuis in psychedelische drugs. Ik was zelfs een beetje huiverig voor hallucinerende drugs. Tot ik een tijd geleden in een 2C-E trip belande, wat zonder twijfel de beste trip was die ik ooit heb beleefd. Nu ben ik nieuw op dit forum, dus ik heb geen idee of dit hier gangbaar is, maar 2C-E schijnt dus nog niet illegaal te zijn. Weet iemand of dit makkelijk is om aan te komen, en zo ja: waar hier goede kwaliteit van te koop is? Dank alvast! x Klik om te vergroten... Maar mijn antwoord is, zal vast wel ergens zijn maar heb geen idee waar zelf.Je zal het vast niet zomaar tegenkomen denk ik. Misschien vind je het wel, de tijd zal het je leren Groetjes!"
"*bump* 2c-p heb ik paar keer genomen en vind het verdomd veel op lsd lijken. De trip zelf is ook ongeveer dezelfde duur (op normale dosis) heb laatst 40mg 2c-p geplugged (was 99,7% puur) maar dat was veels te veel een reportje wou ik schrijven maar dat gaat mij toch niet lukken. Beetje vreemd maar wel lekker!"
"Ja was rechtstreeks uit het lab met label erop kan niets anders geweest zijn. De rest was ook allemaal precies wat het was. 40mg klinkt erg veel maar wou toen echt even naar de maan"
"TeKNoZem zei: Mijn vraag over de zekerheid of 't 2C-P was is gebasseerd op tripreports waaruit bleek dat 16+mg een duidelijke overdosis aan 2C-P is. Dat 't 2C-P gelabeld was wil niks zeggen, kijk maar naar de doden welke er gevallen zijn nadat een lab 2C-B-FLY verkocht, welke in werkelijkheid Bomo Dragonfly bleek te zijn. =p Maar goed, zal wel goed gegaan zijn dan. =) Klik om te vergroten... Ja maar leuk was anders....... Maar had het geluk van een engel,nachtzuster die me goed hield heeft me ook schijnbaar ook het 1 en ander moeten geven weet er maar weinig van..."
"Idemdito in Utrecht hier ook geen zoektocht nodig. Gewoon naar een smartshop gaan en haal er 100 voor 10eur tenminste dat vragen ze ervoor hier. Ik dacht dat je ze ook bij de apotheek kon halen(correct me if i'm wrong) en dat zou veel geld schelen. Ik vraag het de volgende keer gewoon zelf wel even daar moet er dinsdag toch weer heen"
"Had er al veel over gelezen met veel negatieve berichtten ivm gezondheid. Het schijnt zich in je longen te nestelen en zo doende de kans op kanker (nog)meer te vergroten.Zoals ze hier ook over discussiëren Misschien een leuk stofje, maar tot er wat meer over bekend laat ik het even links liggen."
"Ik heb paar weken terug 18mg geprobeerd, en ik moet zeggen dat het erg relax en visueel was. Ik zou het een beetje met paddo's kunnen vergelijken (in mijn ervaring) ook de duur was ongeveer hetzelfde. Ik vond het erg vet iig"
"Op een weegschaal die op de mg precies is, met een pincet en een schepje. Had er eerst een die 0.01 precies was maar dat leverde toch een aantal (on)gelukjes op hehe.. Al doende leert men."
"2C-Em zei: Goeie post. Klik om te vergroten... Inderdaad en weet je gelijk dat je voorzichtig moet zijn met deze stofjes afwegen/doseren. Kan veel verschillen van persoon tot persoon. Je kan altijd nog later bijnamen als je dat wenst, in plaats van dat je de verkeerde kant op kan gaat.."
"Net zoals Fresh eigenlijk: Heb het eens gecombineerd maar zeg er gelijk bij waarom zou je die 2 stofjes tegelijk gebruiken? terwijl je met een al uuuuuren zoet kan zijn. Kan wel maar als ik jou was zou ik het gewoon in 2 trips doen, maar heb geen idee met hoeveel lsd je het wilt combineren? Kan nogal een intense(lange?) trip worden. Zoiezo veel trip plezier toegewenst wat je keus ook worden zal!"