Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het was niet mijn eerste keer Keta maar wel de meest noemenswaardige keer naar mijn mening. Afgelopen jaar na een hardcore feest ben ik met een aantal vrienden bij mij thuis gaan doorhalen/afteren. Nadat iedereen was gearriveerd hebben we een aantal biertjes gedronken, pep bijgepunt en natuurlijk de nodige ketsers gerookt. Er stond een oud schoolpand leeg vlak bij mijn huis dus we besloten daar een kijkje te nemen. Er was ook Ketamine aanwezig, iets wat bij ons geliefd is . Ik had het al wel een keer of twee eerder gehad maar naar mijn idee nog nooit echt goed omdat er toen veel andere drugs in het spel was (alcohol, wiet, speed, xtc en 2cb) dus het was lastig te onderscheiden wat voor effect het gaf. Na een flinke punt zijn we op pad gegaan richting dat pand. Onderweg werd ik al wat wazig en begon moeite te krijgen met coordinatie. Afijn, wij bij dat oude pand aangekomen, alles dichtgetimmerd. Na wat zoeken vonden we een raam wat we open konden breken, een drietal zijn daar naar binnen gegaan ( we waren met een man of 8 ). Ik en twee anderen zijn om het pand heen gelopen en kwamen een open deur tegen waar wij naar binnen zijn gegaan. Nog twee anderen wilden niet naar binnen dus zij zijn buiten gebleven. Eenmaal binnen kwamen we een ravage tegen, plafondplaten waren losgerukt, wanden waren compleet verwijderd en er lag een hoop puin. Tevens was het echt pik en pik donker omdat elk raam dichtgetimmerd was. Ik vond de grimmige sfeer heerlijk maar er was toch ook wel spanning om gepakt te worden. Zo hebben we daar een uurtje rondgestruind en toen zijn we weer weggegaan. Ik heb verder geen keta meer bij gehad want er was niks meer. Die week erna kwamen wederom een aantal maten langs. Dit keer was er een grotere hoeveelheid keta (ik denk tussen de 1.5 en 2 gram). Na wat flinke punten zijn we weer naar het pand gegaan en via de deur naar binnengelopen. Dit keer waren we met 4 man dus we hebben ons opgesplitst in tweetallen om het pand wat meer te verkennen. De vorige keer hadden we immers nog niet alles gezien. We bleven om het half uur bijpunten waardoor ik vager en vager werd. Het leek wel alsof alles in stadiums ging. De eerste twee punten waren vooral desorienterend en wazig. Na nog twee punten begon ik hallucinaties in muren te zien. Het vage vond ik dat de muur waar ik naar keek volledig verdween waardoor een lager gelegen pad te zien was waar skinheads opliepen Ik kon m'n ogen niet geloven, skinheads? midden in een leegstaande school? Zo hebben we nog een anderhalf uur rondgestruind en toen hadden we het pand wel gezien. Zo vaag als we waren konden we de uitgang natuurlijk niet vinden want alles leek op elkaar, ook dat was nog een uitdaging. Als ik er zo over terugdenk, is alles met keta een uitdaging :P. We gingen weer terug naar mijn huis Daar aangekomen hebben we de laatste keta opgemaakt. Ik heb nog twee flinke punten genomen en toen kwam ik op de bank te zitten. Ik werd vager en vager en begon flink te spacen op het plafond. Het was niet zozeer dat ik rare dingen zag maar de gehele waarneming werd anders. Normaal gesproken als ik vaag ben wil ik mijn ervaringen delen met andere die op dat moment aanwezig zijn, maar dit keer totaal niet. Apathie is denk ik het beste woord om het te omschrijven. Niks boeide me meer, de joint in mijn hand boeide me niet eens meer. Ik zat alleen maar naar het plafond te kijken, en het enige wat ik af en toe uit kraamde was: waauw.... Geniale ervaring , heel apart maar zeker voor herhaling vatbaar"
"Dat was het zeker, denk dat Keta toch wel een van mijn favorieten is"
"Ervaring die ik heb met Keta is dat het elke keer anders is, maar het voornaamste wat ik voel is apathie ( op een goede manier ) en dat je simpele dingen niet meer snapt. Lopen kan daar een goed voorbeeld van zijn :P maar ook een discussie of wat je nu ook al weer ging doen"
"De effecten stapelen zich op denk ik. Ik weet het niet precies meer want ik was vaak veel te van de kaart om het echt te kunnen zeggen wat nou van de XTC en wat nou van de GHB kwam. Wat ik je wel kan vertellen is dat GHB heerlijk is na een avondje flink aan de XTC"
"Dag mede-gebruikers, Ik zat laatst te denken dat ik weer m'n eigen wiet wil kweken. Ik heb dit al een paar keer gedaan, buiten zowel in pot als in volle grond. Dit heb ik elke keer gedaan met santa maria stekjes (mij werd verteld dat deze buiten het beste groeien). Aangezien ik nu alleen nog maar Haze rook, wil ik deze graag gaan kweken. Ik zit te denken om een aantal Silver Haze zaden te halen van Royal Queen Seeds (kent iemand dit merk?). Probleem is nu dat ik nog nooit uit zaad heb gekweekt dus geen idee hoe dit in z'n werk gaat. Na wat onderzoek denk ik nu een plan te hebben. Graag jullie mening hierover! 1: Zaadjes ontkiemen in vochtige watten, wachten tot ze 1cm. wortel hebben en deze dan in kleine bakjes plaatsten met potgrond om stekjes te worden. Deze een paar dagen in de vensterbank kweken 2: als de stekjes van redelijk formaat zijn (10cm of groter) deze overplaatsen in speciekuipen (met gaten in de bodem) vol met potgrond gemengd met zwarte grond. 3: deze proberen zoveel mogelijk binnen en buiten te zetten volgens de 12 uur cyclus en pocon gebruiken om groeien te bevorderen 4: als de bloei begint, beginnen met toppen en bloeivoeding toevoegen. 5: laatste 3 weken geen voeding meer toevoegen ivm smaak, daarna oogsten. Nu ben ik geen ervaren kweker dus weet niet wat hier nog aan ontbreekt/mankeert. Alvast bedankt Edit: de growshop waar ik was leek me trouwens niet echt je van het, de eigenaar wist me niet te vertellen hoe ik de zaadjes moest ontkiemen en succesvol planten. Is dat voor jullie een teken om daar niet heen te gaan of maakt het in principe niet zoveel uit als je maar het goede merk hebt?"
"niemand? Denk dat ik, qua tijd gezien, nu onderhand wel een keer moet beginnen toch?"
"hmm, snap ik. Zou je iets kunnen vertellen over uiterlijk? misschien dat ik het wel herken"
"Wat ik hier dus uit begrijp is het lastig om te zeggen welke soort in de shop indica is en welke sativa? De meeste haze soorten zijn sativa's toch? Maar ik wil ook wel eens wat goedkopere wiet roken zodat er meer in kan (arme student ). Voor zover ik weet is haze de enige sativa die ik ken. Shops bij mij in de buurt hebben wel andere soorten (white widow, haagse bluf, k2, Kristal, edelweiss). Allemaal wel chill te roken maar zijn dat niet allemaal indica's? Ik heb gelezen dat je van indica's eerder paranoide kunt worden. Sinds ik daar laatst ervaringen mee had ( dat ik paranoide werd ) ben ik er eens op gaan letten wat voor wiet ik koop. Mijn bevinding is dat wanneer ik (silver) white widow rook, ik paranoide en angstige gevoelens krijg. Als ik dan even rationeel nadenk dan weet ik wel dat het ongegronde gevoelens zijn maar toch blijven ze er wel gedurende de high. Laatste paar weken rook ik veel hasj (isolator) en super amnesia haze. Ik heb sindsdien nog geen paranoide/angstige gevoelens gehad. zit dit me gewoon tussen de oren of klopt het wel?"
"thx for je reactie. Ik moet dus gewoon uitzoeken wat de beste soort is en inderdaad wat je zegt, als het erger wordt gewoon minderen. Hasj en dure haze soorten rook ik laatste tijd, eigenlijk geen paranoide momenten meer gehad. Gisteravond weer kristal gerookt, wat volgens mij een overheersende indica is. Soms momentjes van onrust/schichtigheid maar die trokken snel weer weg. Lijkt er toch steeds meer op dat ik paranoide kan worden van overheersende indica soorten lijkt me!?"
"soort van waardering voor de reactie. op sommige fora kun je een reactie een aantal sterren geven. dit noemen ze ook wel kudo's"