Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Evening, Als rookie op deze forum gaat er een hele nieuwe wereld voor mij open, haha. Ik vraag mij af; wat is de tip die jij aan iemand zou geven die nog nooit eerder drugs heeft gebruikt?"
"Miraculeus zei: Leuk leuk, ik heb er zeker ook zin in ja! Komt goed! Klik om te vergroten... Als ik het doe, doe ik het meteen goed, haha. Ben benieuwd! We horen elkaar na het weekend wel 😄"
"BelowTheFlow zei: Dat lijkt mij een valkuil. Bedoeling is toch dat je geniet van het feest zelf ? Een focus op "after" maakt jou minder gefocussed op dat feest, onrustig en doet afbreuk aan een relaxt gevoel en dan meteen ook aan een relaxte uitstraling. Zelf ben ik die dag ook in m'n uppie op een feest: Melody Garden. Mijn doel is: gewoon genieten ! En als ik me lekker voel mogelijk voor het eerst iets van psychedelica. Klik om te vergroten... Ik kom daar natuurlijk om te genieten van het festival! Connecten met anderen over een after opent meerdere deuren; die van een eventuele after, maar ook tijdens het festival. Dus de focus ligt ‘m niet op de after, maar op het connecten. Geen zorgen! 😁 Ik weet überhaupt niet of ik iets ga nemen, laat staan dat ik naar een after ga, alleen als de mogelijkheid er is dan is dat altijd mooi meegenomen. 😄"
"Day after. Ontzettend leuke, nieuwe ervaring! Veel mensen ontmoet en ondanks het alleen gaan, vloog de tijd voorbij. In het begin meer gesprekken dan later op de avond. Tijden gehad dat ik gewoon lekker in het midden alleen stond te genieten op de muziek en tijden dat ik met anderen stond te viben. Volgende keer probeer ik op z’n minst met iemand anders naar zo’n festival te gaan. Ondanks dat ik best wel interactie had, had ik momenten dat het alleen zijn behoorlijk kut is. Maar ja, part of the process, of zo iets. Uiteindelijk geen drugs gebruikt en ook geen after gepakt. Volgende keer weer eens kijken 😁 Thanks voor iedere reactie."
"@Miraculeus Hoe was jouw Loveland? 🤩"
"Miraculeus zei: Was echt super, topweer, heerlijk gedanst en veel warme connecties gemaakt ♥️ Hoe was 't bij jou? Klik om te vergroten... Ah, super!! Erg fijn om te horen! 😄 Weer was inderdaad geweldig en dat in combinatie met de locatie. Ik vond het een super evenement. Alleen gaan naar een festival vond ik nog best wel lastig. Mijn eerste festival, maar zeker niet de laatste! 🤩"
"Miraculeus zei: Wat vond je er lastig aan? Kon je ergens aansluiting vinden? En ben je nuchter gebleven of niet? Klik om te vergroten... Nou, op zich heb ik best wel veel interactie gehad, alleen ik had het gevoel dat ik te afwachtend was. Misschien omdat het mijn eerste keer festival was? Ik durf het niet te zeggen. Nuchter qua drugsgebruik wel. Wel genoeg alcohol gehad, hahaha."
"Miraculeus zei: Begrijp ik wel ja.. Ik vind dat nuchter ook best lastig, al zou dat geen reden moeten zijn om drugs te gebruiken natuurlijk, maar het (vooral entactogenen) zorgt er wel voor dat je net wat opener bent en de drempel om iemand aan te kijken of aan te spreken lager is. Maar alcohol zou ook al moeten helpen, al is dat een heel andere vibe (; Klik om te vergroten... Hahaha, inderdaad. Ach, het was een leuk festival! Ik heb erg genoten en toch met genoeg mensen gesproken, alleen had gehoopt om wat connecties te maken. Maar ik ga binnenkort zeker weer naar een festival!!"
"Miraculeus zei: Wat bedoel je precies met connecties? Je zegt dat je wel wat mensen hebt gesproken, hoe was je verwachting anders dan de werkelijkheid? Klik om te vergroten... De hoop dat ik mensen had ontmoet voor latere festivals. Alleen achteraf was ik daar zelf ook terughoudend in.. stom. Hahaha."
"Hi allen. Tijdje niks gepost, maar bij vragen kan ik altijd op jullie rekenen. In de regio waar ik woon, en met de vriendengroep waar ik mee om ga, wordt een festival anders dan de Zwarte Cross als ‘vreemd’ gezien en alle andere clichés die je kunt opnoemen. In de afgelopen maanden, en zeker nu ik ga studeren, oriënteer ik mijzelf wat meer met andere dingen. Waar ik voorheen nooit met een sigaret in aanmerking zou willen komen, laat staan drugs, is dat de afgelopen tijd ontzettend erg veranderd; ik ben uit mijn bubbel gestapt, zeg maar, haha. - Alleen nog nooit enige drugs gebruikt. Zo ook wat betreft festivals. Binnenkort is er een technofestival en ik wil het gewoon eens uitproberen, alleen is daar de vriendengroep niet naar en heb ik weinig tot geen ervaring met festivals bezoeken, laat staan het alleen bezoeken van een festival. Nu ben ik niet de moeilijkste en overweeg ik om het festival te bezoeken, alleen ben ik bang dat het alleen bezoeken van een festival, zeker als het je eerste festival is, nogal ‘ongemakkelijk’ is? Iedereen staat daar te genieten van de muziek, al dan niet met iets op, en dan, als nieuweling zonder enige ervaring, sta ik daar, alleen, proberen te genieten. Ik hoop dan eventueel nieuwe connecties te maken? I don’t know. tl;dr, hebben jullie ooit alleen een festival bezoekt? Zo ja, zou je het aanraden? En zou je het aanraden als je eerder nog nooit een dergelijk festival hebt bezocht? Het is een hele nieuwe wereld voor mij, haha.. )"