Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo , ik heb deze week voor de eerste maal A-phip besteld en getest thuis. ik moet op voorhand zeggen dat ik alles getest en gecontroleerd heb. hartslag - bloeddruk - temperatuur - reflectie lichaam en ik denk dat ik een disso heb ontvangen van een bekende vendor mijn dosis was 5mg - 10mg - 20mg gerookt + gesnoven met 1 week tijd tussen met zelfde dosis! steeds met 2-3 uur pauze erin zodat hartslag en bloeddruk konde zaken GEEN meds die interacties kunnen brengen!! Kamertemperatuur 21graden standard , set en setting = muziek , tv rustig uitkomst : verdoofd gevoel lichaam , gevoel lichaam en geest uit elkaar, koude rillingen , hartslag zittend 80-90 hartslag staand 160-170 ( bijna 100 hartslagen meer !! => POTS of svt effect ? placebo adrealine effect ?? ) liggend hartslag 60!! als ik op dit moment een benzo slik ben ik dood ! bloeddruk 80/110 ??? opstaan 140/90 zitten 90/90 ?? wat een cijfers hier allemaal GEEN euphorie ,GEEN geilheid, GEEN blijheid , GEEN zin om leuke dingen te doen! pure CNS dysfunctioneel met kans op sero syndroom ik ben zo gefrustreed waarom iedereen research chemicals zo leuk vinden of doen ik heb geen euforie ! ik gebruik verstandig ! mijn vitale functies gecontroleerd en mijn lichaam gevoeld en ik denk dat 99% RC berusten op placebo effect die verzoorzaakt worden door hoge hartslag , bloeddrukschommelingen , POTS , CNS verdoving + dysfunctional ! dysfunctioneel ademhaling door prikkelende neus / longen door die rotzooi ! ik heb door mijn ervaring met drugs mij uit deze belachelijke rotzooi trip gehaald! sorry dat dit zo opgefokt reportje lijkt maar ik wil mensen waarschuwen voor verkeerde stoffen ! vervuilde stoffen!! ik koop A-phip ik krijg een disso actieve stof! ik vertrouw nietsmeer ! deze stof is weggebracht naar labcentrum en zal een staartje krijgen en dan geef ik klacht in tov de "betrouwbare" vendor ! je speelt echt me je eigen leven ik heb hier 2 dosissen van genomen en ik heb dood kunnen zijn !! nogmaals geloof niemand die deze stoffen leuk vinden of zeggen het is als coke of speed!!! TOTAAL niet ! urine test zeg lichte afwijking ketamine ik ben gefrustreed door deze ervaring en ik heb maanden info zitten opzoeken en doorlezen en vitale functies en MG afwegen de foto van de aphip : reagent testen andere kleuren , ik kan er alemaal nietmeer aan uit dat mensen in hun lichaam steken en morris a/b wordt blauw dus is al een verdovingsmiddel bij of ketamine , MXE ? poeder is fluffy , verdwijnt hoelang liggen die poeders al met vendors ? is dit beschimmelde stof? heeft de stof zijn werking verandert door verkeerd stockeren ? vervuiling ? kan zoveeel mis gaan residu van de pijp is groen achtig ? verontreiniging? hartslag dropt van 120 naar 47 ??? hart falen ??"
"New Dawn zei: Wauw, je bent in ieder geval wel een gewillig proefkonijn! Je krijgt iets geleverd dat niet lijkt te zijn wat je besteld hebt. Wat het wel is blijft onduidelijk, ondanks de reagent uitslag. En je laat het alsnog "als Shulgin" op je eigen lichaam los ..! Dapper en spannend, maar jouw dood had niet volledig hun schuld geweest... Waarom was je überhaupt met A-phip aan het stunten? Wellicht is dit nog de beste uitkomst van dit avontuur..? Dat is een mooie samenvatting! Klik om te vergroten... dus iedere aankoop moet je dan laten testen met testcentrum ? zijn vendors niet wat verantwoordelijk voor hun goedje?? je kan ze aanklagen op verdenking van moord omdat ze van goedje veranderen? als jij naar een caffe of restaurant gaat vertrouw je toch op de recesies en de chef? het klinkt gestoord maar waar is hier de controle op deze stoffen ?? het is niet de eerste keer dat die dingen gebeuren van verkeerde stof ? hoelang nog ?"
"robinjoo1 zei: ik laat niks testen dan moet ik sociaal doen en buiten de deur gaan , en heb toch geen vervoer naar een plek waar je kan testen note : heb best veel tolerantie Klik om te vergroten... enome tics hierop, herhaalde constant hetzelfde , deed zelfde handelingen en gedachten en dat naar de alsmaar meer willen hebben is ziekelijk hierop"
"Mevrouw Pløp zei: @Theostreeltje kun je even bevestigen dat je mijn post gelezen hebt? Dan hoef je het in de toekomst niet nog eens te proberen namelijk, scheelt mij weer werk Klik om te vergroten... post gelezen + begrepen + geaccepteerd. mijn excuses nogmaals"
"FredKroket zei: Waarom neem je een stof tot je als je weet dat het niet is wat je besteld hebt? Klik om te vergroten... wie weet dat? urinetest pas erna gedaan reagents kunnen alle kleuren op gaan met RC's blind op forums , bluelight , reddit ervaringen af gegaan jij hebt toch aphip een maand zitten doen? heb jij het zitten testen ? heb jij je lichaam al eens bekeken erop? ga jij iedere 0.0001 naar centrum brengenom te testen op vervuiling?"
"je kan Theostreeltje zei: wie weet dat? urinetest pas erna gedaan reagents kunnen alle kleuren op gaan met RC's blind op forums , bluelight , reddit ervaringen af gegaan jij hebt toch aphip een maand zitten doen? heb jij het zitten testen ? heb jij je lichaam al eens bekeken erop? ga jij iedere 0.0001 naar centrum brengenom te testen op vervuiling? Klik om te vergroten... je kan 0.100 gaan testen maar wat steekt er in die andere 0.800 ?? je moet ongeluk hebben dat precies wat je neemt voor te testen 0.50 vervuiling is."
"FredKroket zei: Oh ik meende te lezen dat je een andere uitslag dan a-pihp kreeg maar dat is niet zo. My bad. Nee ik heb dat nog nooit gebruikt en ben het ook niet van plan. Gevaarlijk spul. Als ik een stof voor het eerst gebruik dan test ik het 100%. Tis gratis immers. Klik om te vergroten... ik koop aphip en ik krijg een disso in de plaats . of een meng van aphip met lidocaine of andere verdoving / disso shit je leest hier ook dat mensen aphip doen en totaal positieve ervaringen hebben? testen die hun spul ook? waarom krijgen die positieve ervaringen? dus die hun ervaring klopt totaaaal niet met wat ik ervaar"
"New Dawn zei: Veel RC's zijn relatief onschadelijk, sommigen zijn onverstandig, A-phip is krankzinnig. Je hebt ondanks je ervaring met drugs deze belachelijke rotzooi in je lijf gestopt. Dat kan denk ik praktisch niet met deze substantie... Dat had je al nooit moeten doen... Klik om te vergroten... RC's onschadelijk ??? AUB ?? als je product A koopt maar je krijgt product Z dan gebeuren er schadelijke dingen ja dit is nietmeer verantwoordelijk hoor zulke fouten kun je niet goed praten maar het moet weer precies met mij gebeuren. door die dingen begin je alles in twijfel te trekken en zo is drugs gebruik echt nietmeer plezant."
"Zeehond zei: Het is in ieder geval spul waar je behoorlijk opgefokt van wordt als ik lees hoe je hier tekeer gaat. Je bent zelf verantwoordelijk wat je neemt, zeker met RC’s. Daar is nauwelijks onderzoek naar gedaan en overal op internet lees je dat je je eigen proefkonijn bent. Doe eens rustig. Beter vooraf testen. Klik om te vergroten... ja dan vindt ik dat RCs verboden moeten worden en eig niet eens te spraken mogen komen op forums? reddit , bluelight , deze forum staat er vol van ? ik ben rustig."
"FredKroket zei: Daarom wordt overal op dit forum gewaarschuwd: test je spul. Vendors zijn gewoon dealers en hoeven zich aan geen enkele kwaliteitsnorm te houden. Klik om te vergroten... kwaliteit spreek ik nog eens niet. ik spreek van het feit dat ik een stim koop en een mix van stim / disso / verdoving krijg ?? de pot aphip staat toch niet zo kort met de pot MXE of andere RC disso's ??"