Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk toch wel dat Methamfetamine en Heroïne de meest verslavende middelen zijn..."
"Boos worden doe ik ook niet, ik weet dat je het daarmee alleen erger maakt. Maar, ik ben 16, ik kan haar niet naar een internaat of instelling sturen? Of wel? Hoe?"
"Ik wil jullie allemaal graag bedanken voor al jullie tips. Het heeft allemaal goed geholpen. Ze drinkt nu alleen nog maar, maar met mate. En ik ben erg blij dat ik wat kon betekenen voor haar. Het is nu alleen nog afwachten of het zo blijft, maar dat moet denk ik wel lukken. Nogmaals iedereen, heel erg bedankt voor alle hulp! -TSG-"
"Flameon zei: Dat is dan 200 euro per persoon aub :P Geintje natuurlijk .... blij om te horen dat je haar geholpen hebt. 13 jaar, zo jong nog en haal leven voor zich Klik om te vergroten... haha ja :P Ze is er mentaal nog niet helemaal vanaf, maar ze zegt nu tenminste wel tegen zichzelf van ja, ik doe het gewoon niet meer. Ik ben echt heel blij dat het geholpen heeft. ~TSG"
"Arizona zei: Andrew zei: Slaan Klik om te vergroten... OT: je kan naar haar ouders gaan, mits daar niet het probleem zit. Je zegt dat ze naar een psychiater gaat. Weet zij/hij dat dit meisje zoveel middelen gebruikt? anders is dat een goede ingang, artsen kunnen heel veel in gang zetten en doen ze ook met dergelijke leeftijden. Als pscyh wel op de hoogte is, waarom grijpt zij/hij niet in? dan is de weg naar huisarts een goede. Pas je ook goed op jezelf, niet te veel hooi op je vork nemen. heel veel succes. Klik om te vergroten... Ik denk dat het probleem ook wel deels bij haar ouders ligt. D'r psychiater weet van het roken, het drinken en het blowen, niet van het ritalin snuiven en slikken zonder dat ze ADHD heeft. Ik heb niet echt het idee dat er veel gebeurd is bij die psychiater, maar ik weet niet hoelang ze daar al zit, dus ik kan daar nog niets over zeggen. Ik zal ook wel naar d huisarts gaan. Bedankt, maar ik zal wel zo veel mogelijk blijven proberen..."
"Andrew zei: Slaan Klik om te vergroten... Ik ben een jongen van 16 met verstand. Ik zal nooit in me leven een meisje slaan! Al helemaal niet een meisje van 13."
"En aan derest, heel erg bedankt voor de reacties, en tips blijven geven wordt nog steeds gewaardeerd ik heb er echt wat aan!"
"endor zei: TheSpecialGuy zei: Andrew zei: Slaan Klik om te vergroten... Ik ben een jongen van 16 met verstand. Ik zal nooit in me leven een meisje slaan! Al helemaal niet een meisje van 13. Klik om te vergroten... Op dit forum is niet iedereen al te serieus. Vat die opmerking dan ook niet al te serieus op. General tip voor dit forum. Klik om te vergroten... Ja weet ik haha, maar even voor de duidelijkheid zei ik dat toch maar even, je weet het maar nooit..."
"Arizona zei: Hi TSG, nee je kan haar niet naar een internaat sturen, dat is ook niet een oplossing, hulpverlenende instanties gericth op verslavingszorg heeft ze meer aan als ik je verhaal zo lees. Ten eerste wil ze zelf geholpen worden? als het antwoord daarop : Ja is, kan je met haar naar de huisarts gaan. Vraag aan haar of het goed is als je een keer meegaat naar de psychiater en vertel jouw ervaring met haar. geen idee waar je woont misschien heb je hier wat aan (hoop tekst copy/paste van deze site : http://www.zelfhulpverslaving.nl/) Jongerenring AA Jongerenring Breda Iedere donderdagavond van 20.00 tot 22.00u, het Haaghonk, Haagweg 3a in Breda. Telefoon: 076-5224658 / 0640714332 of 076-5156299. Internet: http://www.aa-breda.nl E-mail: [email protected] Jongerenring Haarlem Groepsavond: iedere woensdag van 20.00 tot 22.00 uur. Locatie: Brijderstichting, Spaarne 106 te Haarlem. Telefoon: 072-5201339 en 06-20786017 Jongerenring Groningen Groepsavond: iedere vrijdag van 20.00 tot 22.00 uur Locatie: Gebouw VNN, A-weg 29 te Groningen. Telefoon: 06-45047958 en 050-3148185 en 050-5258095 Jongerenring Amsterdam e.o. Groepsavond: iedere dinsdag van 20.00 tot 22.00 uur Locatie: Wijkcentrum 't Open Hof, Burg. Haspelslaan 129, 1181 DX Amstelveen telefoon: 020-4961438 of 06-38163652 e-mail: [email protected] Informatie is op te vragen via het Algemene Dienstenbureau van de AA, e-mail: [email protected] Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Het probleem is dat ze zelf niet geholpen wilt worden, omdat ze zelf helemaal niet ziet hoe ernstig ze eraan toe is... Ze vind het allemaal wel best. Maar aan je informatie zal ik wel veel hebben denk ik, echt bedankt! Het zou toch wat zijn als het zou lukken om haar er vanaf te helpen... Ik hoop het zo!"
"pascal828 zei: TheSpecialGuy zei: Het probleem is dat ze zelf niet geholpen wilt worden, omdat ze zelf helemaal niet ziet hoe ernstig ze eraan toe is... Klik om te vergroten... Ze is 13, en dus minderjarig. Als de ouders dit weten kunnen zij andere instanties inlichten, en zij is dan verplicht om hieraan mee te werken. Als zij dit niet doet kan ze uit huis worden geplaatst met alle gevolgen van dien. Klik om te vergroten... Achja, het is hard, maar het is wel zo een beetje de enige goed werkende mogelijkheid.."