Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het afgelopen jaar zeker bijna elk weekend 3m gehad moet zeggen de dosissen logen er ook niet om, gemiddeld ging er wel 300-500mg per capsule door en dan 2-3capsules op een avond (waarbij de 3e alleen maar was om wakker te blijven het effect was dan al compleet weg). Ik raad iedereen aan die 3m wil proberen het in een capsule te doen in tegenstelling tot het snuiven. In deze periode van een jaar hebben ik en mijn vrienden verscheidene andere RC's geprobeerd met als referentie kader 3m maar niks van 4-FMA, 4MMC (3verschillende), 6-APB, 4-FA-V en nog een aantal andere maar de hedendaagse 4M is gewoon te zwak ten opzichte van de legale maar pure variant 3M. Het verschilt echt heel erg per keer hoe je er op reageert, de ene week lijkt het alsof er een bom inklapt wanneer het begint te werken de andere week komt het geleidelijk aan binnen. Het verloop van de avond is afhankelijk van je omgeving maar hoe hoger de dosis des te eerder krijg je een ongemakkelijk gevoel net alsof de wereld je aankijkt."