Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eerste post! Ik en mijn vriendin gaan het donderdag voor het eerst proberen. 2C-B. We doen nu een jaartje thuis eens in de drie weken Coke of XTC. Meestal met wat GHB erbij. Superavonden zijn dat. Met te vaak X moeten we echt gaan stoppen om het effect niet teniet te doen, maar te vaak C voelt ook niet goed, daarom nu een keer 2C-B. Dank voor deze post. Heel behulpzaam. Ik heb nog één vraag. We gaan pillen met 18mg doen, hoeveel later kunnen we slapen denken jullie? 5 uur na inname?"