Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Ik heb even een account gemaakt om wat vragen te stellen. Ik kon niet vinden hoe ik mezelf precies voel, via andere topics oid. Ik heb eergisteren een flinke hazejoint gerookt, 3 op die avond eigenlijk, gedeeld met vrienden. Ik blow vaak; 1-4x in de week en per avond verschilt dat van 1-4 joints, ook gewoon sterke. Dit was andere haze. Ik kreeg de nacht nadat ik ze had gerookt een paniekaanval; ik was bang om gek te worden, ik voelde me compleet flippen en in paniek raken. Ik durfde m’n ogen niet meer dicht te doen... ik ben in slaap gevallen door een spelletje te spelen totdat ik moe was. Nu was ik gister op het werk, en ik voelde me al “vaag”. Alsof ik niet meer de keuzes maakte, bijvoorbeeld in tandenpoetsen, spullen pakken. Alsof iemand dat al gewoon voor me deed, en ik toekeek vanuit mijn lichaam. Dit gevoel heb ik nu nog steeds. Gisteren heb ik een paniekaanval gehad op het werk, ook weer totale paniek in een keer, hartkloppingen, zweten etc. Ik voel me nog steeds vaag... en heb het gevoel dat dit altijd blijft. Heeft iemand dit vaker meegemaakt? Wat is het? Alvast bedankt voor de reacties."
"Niemand?"
"Dank jullie wel! Ik denk niet dat het een psychose is. Bij een psychose heb je niet het gevoel dat de gevoelens etc die je hebt “raar” zijn maar ga je er volledig in op. Het is al wel afgenomen, maar ik heb ook al niet meer gewerkt sinds afgelopen vrijdag. Toevallig paar dagen vrij, morgen weer aan het werk, even kijken hoe dat dan gaat. Ik ben benieuwd. Hoop dat t helemaal weggaat, want bah, het is een rotgevoel. Ik heb zelf nog gezocht op internet en daar kwam ik uit op depersonalisatie. Dit sloot wel aan bij mijn klachten, maar dit zou dan ook alleen maar “getriggerd” worden door het blowen en niet ontstaan erdoor."