Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Komt er op neer dat ik verslaafd ben aan 3MMC. Als ik niet gebruik ben ik super moe. Ik heb vorig jaar pfeiffer gehad. En sinds dien gebruik bijna dagelijks mmc. Om het weekend gebruik ik niet. Want dat is mijn dochter bij me. Die geeft me net genoeg energie. Om de dag door te komen. Ik heb meer dan zat op voorraad liggen(dat is het ergste). Tegen mijn vriendin vertel ik maar de helft. Puur uit schaamte... want om het weekend zitten we ook de drugs. Het gebruik voeld voor mij normaal. Ik sta ermee op ga ermee naar werk. En rond 19:00 uur neem ik me laatste lijn. Zo dat ik wel kan slapen. Ik pak heel de dag door om een uur een dikke lijn. Geen idee hoeveel het is. Maar ze ieder gevoel voor mij doen groot. Ik bang om hulp te zoeken. Omdat ik denk dat het dan uitkomt bij de moeder van me kind. En ik wil mijn dochter niet kwijt raken. Hoe kan ik dit het best aanpakke? Gr, Teka"
"Hardcore_frk zei: Sorry, stomme grap. Ik heb niet geslapen vannacht en ga dan de lolbroek uithangen.. Maar de moeder van je dochtertje weet van niets? En zij is ook tegen drugs? Ik zou zo snel mogelijk stoppen, man. Als ze boos op je wordt en naar de rechter gaat, is er een grote kans dat je je dochtertje niet of nauwelijks nog gaat zien. Dat is het niet waard, man.. Gooi die meuk weg. Het wordt eind van het jaar toch verboden. Ga je dan iedere dag na je werk buiten een dealer staan wachten? Klik om te vergroten... Was het maar idd een stomme grap. Weg gooien gaat niet makkelijk. Als ik niet gebruik. Ben ik echt dood op. Ik kan wel aan de koffie of redbull. Maar gebruik dan liever mmc. Moeder van me kind weet niet beter dat ik vroeger maar 5x per jaar gebruikte op een festival. En na de geboorte van mijn dochter. Was ik ermee gestopt. En zij heeft nooit wat gebruikt."
"Flualhamdulillam zei: Gebruikte je 3-MMC om af te komen van de vermoeidheid door je ziekte? Want dat kan wel helpen! Naja, tenminste tegen de vermoeidheid… Tijdelijk… En als het over is betaal je de prijs terug, inclusief rente (kortom: je vermoeidheid komt sterker terug als je dan besluit te stoppen met dat 3-MMC-gesnuif). En daarnaast komt ook nog, psychostimulantia, en zo zeker ook 3-MMC, staan er niet bepaald bekend om dat ze je immuunsysteem bijstaan tijdens een infectie (door een virus, bijvoorbeeld een virus die de ziekte van Pfeifer veroorzaakt), in tegendeel. 3-MMC molt juist je immuunsysteem, al helemaal bij langdurige verslaving! Onder anderen de verzakking van je immuunrespons is echt een significante factor bij een drugsverslaving. Ik kan me zo voorstellen dat je 3-MMC verslaving je 4-0 achter heeft gezet in het gevecht van je Pfeiffer-infectie… Ben je inmiddels helemaal bevestigd Pfeiffer vrij? Als laatste, je lichaam draait al een ongelofelijk lange tijd zo goed als elke dag weer op overtoeren, door je 3-MMC gewoonte. Het lokt continu een stressreactie uit waardoor je lichaam alert blijft enzo. Als je dat lang volhoudt, kan je rekenen op een flinke dip zodra je stopt met gebruiken. Voor sommige mensen bestaat die alleen uit vermoeidheid, anderen krijg het ook emotioneel zwaar te verduren. Maar als de vermoeidheid alles door de drugsontwenning komt, is het tijdelijk! Je gaat, zoals al gezegd is, je veel energieker voelen zodra je lichaam weer een beetje went aan normale stofwisseling. Maar stoppen is al moeilijk, laat staan met zo’n negatieve verwachting… Hulp zoeken lijkt me het beste als het je tot nu toe nooit is gelukt om te voor langere tijd te stoppen, voor jou en in elk geval ook voor je dochtertje. Klik om te vergroten... Ik heb het puur gedaan voor de vermoeidheid die ik had. Ik was al bekend met 3MMC. Dus dit was voor mij wel makkelijke oplossing. Ik werk voor mezelf. Dus als ik niet werk, verdien ik geen geld. En 3MMC heeft mij er goed door heen geholpen. Ik heb begin dit jaar nog een bloedonderzoek gedaan. En de pfeiffer zat nog wel in me bloed. Ik weet dat ik weer de stap moet zette zonder. Heb het ook al een paar keer geprobeerd. Alleen red ik het gewoon niet. Om heel de week me werk te doen zonder. En geld speelt voor mij belangrijke rol. Vroeger verkeerde uitgaves gedaan. En een lening afgesloten. Dus moet door blijven gaan. Ik blijf het echt wel probere. Maar vaak ben ik gewoon zwak. Bedankt voor uw bericht waardeer ik! Gr"
"Gebruik van 3mmc doe ik al een enige tijd(ben er niet trots op). Alleen heb ik wel eens dagen dat ik veel gebruik. Ik neem dan om het uur een lijntje. En dat begint dan in de ochtend. En dan voor of na het avond eten nemen ik de laatste. Ben alleen benieuwd of er mensen zijn hier. Die op de zelfde manier gebruik maken van 3mmc als dat ik doe. Zo ja wat is jou ervaring na een aantal dagen achter elkaar? Hoeveel en hoevaak maak je er gebruik van. Ik ben gewoon benieuwd. Je mag negatief reageren. Maar daar ben ik niet naar opzoek."
"skunkopaat zei: Ik ben heel benieuwd naar het effect. Heb 2 capsules van 180mg liggen voor een leuke avond samen, maar weet niet zo goed wanneer te doen. Ik denk wachten op het verbod zodat er niet te makkelijk weer aan te komen is. Heb jij niet last van cravings als je het snuift? En hoe voel je je de dag na gebruik? Klik om te vergroten... Ik vind 180 mg persoonlijk teveel. Ik heb zelf eens pellets(pillen) besteld 180mg. En die kwamen best hard aan. Vind snuiven wel fijner. Alleen wil wel altijd meer. Ik hou dan wel een uur aan. Maar weet zelf niet eens of dat normaal is. Met coke nam ik nog eerder om 20-25 minuten. Dus ben wel benieuwd naar ervaringen. En hoe ik me voel de volgende dag. Heb nooit echt last ofsow. Meestal voel ik wel energieker dan normaal."