Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chazzo zei: Omdat ik een aantal vragen kreeg over 3-fmc toch maar besloten hier een reportje van te maken. Ik ben niet bekend met 3-mmc, dat de stof 60-70% potent zou zijn hieraan kan ik dus niet onderbouwen. Wel zit er een overlap in met 3-cmc alleen heb ik het niet aangedurfd om dezelfde dosis aan te houden. Die liggen rond de 250mg als begin en daarna nog twee van 250mg. 2-mmc hetzelfde, maar dan zit ik vaak aan de gram. Opgemerkt dat ik niet graag snuif. Jarenlang coke vaak gebruikt en af en toe pep, mijn neus vind het allemaal maar niks meer. Het minste loop ik dagen met snotpikkels, en ook het opgefokte vond ik steeds minder prettig. Merkte ook op dat bij een rc nasaal het meer cravings oproept, het werkt korter en het koekoek gevoel vooral ná gebruik moet wel opwegen tegen het pleziertje. Er is feitelijk wel weinig te vinden over de dosering van 3-fmc op dit moment, tripsit schrijft dat 150mg "heavy" is op alle ROA. En de upset direct, wat me vreemd lijkt. Dus hou ik dat toch maar aan, en volg mijn soms gezonde gevoel. *Man *50 *1m92 *135kg *Thuis *Alleen (behalve bij coke of wietje ben ik het liefst alleen) 20:30 (T00:00) 145mg bommetje oraal . 21:00 (T00:30) Hé daar begint een gevoel te komen, al is het maar omdat het stresskakje ook zit te porren. Da's een goed begin. En het ruikt net als bij coke naar eieren met spek. 21:30 (T01:00) 125mg bommetje oraal . Voel me wel wat opgewonden, hetzelfde als bij 3-cmc of nep, maar dan wat softer. Ik wil mijn dosis niet per bommetje verhogen en had eigenlijk een kwartier geleden al moeten bijpakken om deze lijn door te trekken. 22:50 (T02:20) 125mg bommetje oraal . Nu heb ik wel iets te lang gewacht, maar binnen een kwartier terug op level. Da's positief, vaak is de pret weg en komt alleen nog ellende. En daar ligt juist het gevaar van nog meer meer. 23:30 (T03:00) Voelt als hele lichte coke. Hoofd is helder, kan alle kanten op maar een weinig sociaal. Mijn tong wil alleen maar tegen mijn gehemelte mijn nek gaat wat pijn doen en ik voel me best wel (of nog steeds, of alweer) prettig. In de zin van dat ik ook nog wat "hand- en span-diensten" aan het uitvoeren ben. Geen vergrote pupillen. Mijn linkerarm gaat wat drukkend voelen, rechts is mijn hand en arm vanwege mijn ms al gevoelloos (behalve de altijd aanwezige zenuwpijn en tintelingen van vinger tot teen). 00:15 (T03:45) 150mg bommetje oraal . De laatste! Was alweer te lang geleden, ga er lekker op maar het is het net niet. En zonder happy-end mag het niet eindigen. Je zweet je een ongeluk en is onwelriekend. 00:55 (T04:25) Voel me even dronken, beetje misselijk en dus eet ik wat en het zakt heel snel. Nog steeds iets verhoogde activiteit, maar toch ga ik met dit spul niet ineens zin krijgen de badkamer te poetsen of de stoep vegen met een tandenborstel wat bij andere RC wel is. Nasaal heeft het die tik wellicht wel. 01:30 (T05:00) Eigenlijk behalve moe, totaal geen last en ik val ook snel in slaap. Hele subtiele comedown. 10:00u Heerlijk opgestaan, iets last van spierpijn wat snel weg trekt. Ik word ook ouder.. Totaal geen andere bijwerkingen, vermoeid ben ik vaker en dat is nu niet anders. Conclusie: Naar mijn gevoel was de startdosis al te laag. Echter wist ik niet wat me te wachten stond, het kan ook zo zijn dat het gewoon minder scherp/potent is als 3-mmc/cmc of 2mmc en dus hoger inzetten alleen maar averechts werkt. Volgende keer beter Omdat het door vendors als alternatief ingezet wordt, heb ik het ook zo beoordeeld. Dwangneurose: die was ik vergeten. Heb dat jarenlang gehad en de laatste jaren veel minder. Bij druggebruik is dat direct weer storend terug en dat had ik nu veel minder. Dit is mijn eerste tripreport, kost me wat moeite ook. Vergeet veel en noteer ook weer niet alles. Hoop dat ie een beetje duidelijk is. Heb het product niet laten testen en kan dus niks over de stof zeggen. Wees slim en niet ongeduldig voor één keer, laat je spullen testen. Klik om te vergroten... leuk report... ben nogal een nasaal gebruiker... inderdaad verleden coke... wat zou het dan geven denk je?"
"Hoi... ik ben op zoek naar gebruikers, reviews, ervaringen van 3-fmp... zou een goeie vervanger zijn van 3-mmc/3-cmc... dus alle info over dit stofje zijn welkom... cravings? dosis? gebruik? enz... Thanks"
"Hoi wat een leuke onderwerpen hier... dus zou ondertussen eens vragen... welke rc is het geilst? om een erotisch avondje te beleven met vrouwke? 3mmc of 3cmc was geil maar geen erectie en natuurlijk nu uit de handel... ook coke vind ik lekker maar natuurlijk legaal... en rc's zijn zowat in de schemerzone en gemakkelijker te verkrijgen... dus zou zeggen alle tips zijn welkom... gewoon eens avondje nachtje geil doorgaan met keigoeie porno... speeltjes... enz... benieuwd.... en bedankt"
"xeno1975 zei: Voor ons kan weinig toppen aan MDMA op dat vlak. GHB op een tweede plaats. Klik om te vergroten... ja maar je gezicht is helemaal uitgedroogd na bepaalde tijd... en de afkick nadien had ik enorme buikpijn... kan dit? grts eens ghb gedaan... helemaal niets van gevoeld..."
"Hoi... ik heb 3-FMC geprobeerd... was leuk... maar lag er een beetje loom bij... en de geilheid was ook niet ten top... toch niet zoals 3-MMC of 3-CMC... nu lees ik dat 4-FMA misschien beter is... maar lees dan weer rare dingen zoals hersenbloeding.... slecht voor het hart... enz... dus dat maakt me ten twijfel... dus info is welkom of misschien een andere RC die de moeite is.... let me known please... alvast bedankt"
"OtherShore zei: Eigenlijk heb je op verschillende manieren steeds dezelfde vraag gesteld @TeddyReady: Dus ik ga proberen om die vraag te beantwoorden. Je zei dat 3-mmc en 3-cmc voor jou de juiste geilheid hadden. Dus dat is ongeveer waar je naar op zoek bent. In andere topics heb je ook gezegd dat je speed, xtc, lsd, cannabis en ghb niks vond. Daarnaast vond je 2-mmc en 3-fmc geen waardige vervangers voor 3-mmc/3-cmc. Dus nu overweeg je 4-fma. Persoonlijk vind ik dat 4-fma iets meer de xtc-kant opgaat dan 3-mmc, dus als je xtc niks vond, dan vraag ik me af of 4-fma de juiste keuze is. Sommige mensen vinden xtc juist geil, maar jij dus niet. Verder heb je een aantal dingen gezegd die mij het gevoel geven dat je risico loopt op verslaving. Bijvoorbeeld dit: Daarom ga ik je geen verslavende stoffen aanraden. Als het gaat om stoffen die niet verslavend zijn maar wel geil dan moet ik denken aan 2c-b en 2c-b-fly (alleen die laatste is strikt genomen een rc). Je had al een positieve ervaring met 2c-b, dus dit is niet zo ver gezocht. Beide stoffen hebben een laag risico op verslaving maar een hoge therapeutische waarde. Ze staan bekend om hun positieve uitwerking op erotiek en intimiteit in het algemeen. Het blijven psychedelica, maar in een lage dosis (check PsychonautWiki) hoeft het niet zo confronterend te worden. Ideaal voor een intieme geile avond met je vaste partner, lijkt me zo. Verder zou ik stoffen als 3-mmc en 3-cmc even laten staan. Die zorgen alleen maar voor problemen als je toch al in een moeilijke periode zit. Klik om te vergroten... THanks"
"Hoi... de laatste tijd last van onrust, spanning, hoge stress, in mijn bovenkamerke blijft het maar ratelen... ik kan niet meer ontspannen met gelijk wat... rollercoaster... sneltrein al naar psychiater geweest... heel wat anti-depressiva geprobeerd in het verleden... maar niets echt helpt... ook diazepam, alprozolam, valium... daar loop ik heel de dag moe en zombie van... dus ook niets heb wel tinnitus... dus dat kan me ook wel wat opjagen 3-mmc geprobeerd... was wel goed... en ik hou van wat geile opwinding erbij... dan overgestapt 3-cmc (nu niet meer verkrijgbaar)... ok maar al wat minder... en nu 2-mmc geprobeerd... ok relax maar terug flauw afkooksel... dus niet in ver verleden coke: daar hou ik wel van... maar natuurlijk vlug uitgewerkt... wel fan... xtc niets voor mij speed niets voor mij lsd niets voor mij cannabis niets voor mij 2-cb ook eens geprobeerd... prachtige ervaring... veel gezien en bijgeleerd... maar nadien wat een kater... was wel in combinatie met 3-mmc... dus help: wat kan me lichamelijk en geestelijk wat ontspannen... bij voorkeur research chemical omdat dit wat gemakkelijker te verkrijgen is... zit nu wat op 3-FMC te kijken... misschien dit iets??? hoor wel van vlug bijnemen.... en ook 4-mmc lees ik positieve dingen... ook alles in thuiszetting... SHOOT PLEASE dankbaar"
"JohnGalt zei: Volgens mij moet jij even bij drugs wegblijven als ik het zo lees, en heel hard aan jezelf gaan werken! Veel reflecteren, misschien met begeleiding van een psycholoog, zodat jij een oplossing kan vinden voor je onrust, spanning en stress. Ga yoga doen, naar de sportschool en mediteren. Gezond eten en laat ook de alcohol staan. Als je wat wil doen, dan zou je eventueel een kambo ceremonie kunnen overwegen, of eventueel een truffel ceremonie. Klik om te vergroten... Dankuwel voor je reactie... inderdaad van drugs wegblijven maar het is wel dit dat mij gedachten kan verzetten... en mij efkens rust kan geven... maar je hebt een punt... psycholoog ook al wat bezoekjes gehad... en die komen dan met wat voor mij flauwe oplossingen af... inderdaad yoga... bevriezen en tot rust komen, in de natuur gaan wandelen... sporten kan inderdaad wel helpen... zal starten met loopband... Kambo ceremonie totaal mij ding niet... efkens opgezocht... en truffel ceremonie ga ik eens informeren... thanks"
"JohnGalt zei: Het probleem met drugs als oplossing zoeken, is dat dit ook daadwerkelijk je oplossing wordt en je dus verslaafd zal raken (grote kans in elk geval). Zelf heb ik bij het oplossen van mijn depressie enorm veel aan yoga en meditatie gehad, net als aan krachttraining waarbij er ook stofjes vrijkomen die je beter laten voelen. Dit laatste was het advies van de huisarts. Tevens ben ik gaan microdoseren met truffels en haar met mijn gedachten aan de slag gegaan. Hopelijk vind je een manier zonder drugs! Klik om te vergroten... Inderdaad drugs is eigenlijk maar een tijdelijke oplossing en hoe meer je neemt... misschien ook eens meditatie proberen... maar welke? sporten ga ik zo ook eens doen... enne microdoseren truffels... dat ken ik niet... vertel... thuis... heb eens gekeken voor een ceremonie... jahallo 300 a 400 euro..."