Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Xtc gebruik kun je gewoon vermelden en zal niet tot een hogere premie leiden. Klik om te vergroten... Bij welke verzekeraar is dat, ik heb recent eerlijk aangegeven 1 a 2 keer per jaar een XTC pil te gebruiken, met een premievoorstel van 3 keer de hoogte van mijn vriendin. 7,5 vs 21 dank voor je reactie"
"Rivalrie zei: Dat van mij was bij NN. Spelen er geen andere factoren bij jou? 3x zo hoog is absurd. De verzekeraar moet dit kunnen uitleggen. Klik om te vergroten... Thanks voor je snelle reply Rivalrie, ga ik daar even shoppen, Ik vond 3 keer ook absurd, vandaar dat ik ook op dit forum uitkwam. Zij gaven aan dat het risico dat ik andere drugs zou gaan gebruiken omdat ik ook al xtc gebruik hoog is. Daarnaast is mijn BMI wat aan de lage kant. Waarschijnlijk hebben ze die 2 aan elkaar gekoppeld en mij af gedaan als veelvuldig gebruiker / verslaafd. Deze 2 hebben niets met elkaar te maken, ik heb gewoon echt moeite met aankomen en wil mij graag 2 keer per jaar laten gaan, 180 euro extra premie is dan echt niet in verhouding. Dat zijn bovendien jaarlijks meer euro's premie dan wat ik in de afgelopen 10 jaar totaal aan drugs heb gesnoept Zij hebben de verzekering bij een buitenlandse herverzekeraar ondergebracht, dat zal wellicht ook een rol spelen."