Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben een beetje aant slecht gaan heb om 14.30 een stege maaltijd met pasta gegeten dan om 17.45 eerste lijn (mijn lijnen zijn normaal 100mg, en ik ben 20 jaar met een lengte van 1.68 en een gewicht van 55kg) dan om 19u een tweede lijn genomen dan om 20u daarna een banaantje gegeteb en nog een om 21u een lijntje en uiteindelijk om 23u en om 01u nog een dikke lijn van +/-150mg dan om 2 u een half banaantje gegeten en een lijntje coke gedaan 100mg want de pep werkte niet zo goed? denkt dat de dag ervoor ghb en de dag daarvoor mdma me al had uitgeput. En na die lijn coke heb ik om 04u een 2 ml ghb genomen ( heb in nuchtere toestand een keer 4 en 3 ml geprobeerd en ging ik allebij zo goe als knock van dus nu maar veiliger en 2 ml. En er rekening meehouden dat ik een dagelijkse wietroker ben. Dus ik paf overal meetusse ... maar nu heb ik denk ik te weinig gegete of een slechte combinatie maar ik zit al een uur boeren te laten en niet echt misselijk maar toch ook ni dat ik iets kan eten ofzo. Hebben jullie tips? of is het gewoon uitzitten tot ik in slaap val."
"Bwa vorige keer had ik meer op en toen konk na 5 uur van men laatste lijn al slapen. En tis ook ni dak elk weekend zo los gaan ea af en toe wil ik men grenzen opzoeken"
"Hahaha zal het onthoude hope dat ik tege deze avond kan slape en nog paar ml ghb binnengekapt maar helpt ni veel"
"Hallo ik ben een 20 jarige gast die nu al 2 jaar aan 1 stuk blowt. Nu heb ik een half jaartje terug eens xtc genomen en natuurlijk de volgende dag een kater enzo ... maar als ik dan die dag weer een jointje wil opsteken komt bij mij het effect van die mdma weer wat terug, ik vond het niet erg dat even terzijde. Op Paar weekjes verpsreid heb ik mij ook eens laten gaan op pep, coke en ghb. En ook dus hierbij komen de effecten allemaal de dag erna terug dankzij wiet Zijn er nog mensen die dit meemaken? Want ik heb hier en daar iets opgevangen dat veel man het dan juist gebruikt om de kater te minderen? Maar ik krijg gewoon een 2e ritje"
"Heb gisteren voor de 2e keer snelle geprobeerd 4 lijntjes (3/4 gram) maar merkte er niet veel van en de eerste keer was 2 weken geleden en toen ging ik al als een malle met die lijntjes. Eerste lijn was gisteren om 17.40 de 2e om 18:30 de 3e om 20:00 de 4e om 21.00u de 5e om 23:00 en dan nog een dikke lijn om 01.00u Om 02.00 u begon het al af te zwakken dus heb ik dan nog een lijn coke gepakt ... (Zo'n zonde :/) maar ja beetje meer energie weer ... Heb nu last van veel plassen, boeren, beetje maagpijn maar niet misselijk ofzo. Maar ik was nu nog van plan om nu om 04.00u 2-3ml ghb te nemen en nog een paar jointjes. Kank goe slape denk? maar het znige da me tegenhoud is men maag ... heb vandaag 3u voor men 1e lijn pasta gegete en om 20:00u een banaan en om 02:00 een halve banaan ... Niet al te veel maar meer as vorige keer en ik moet er ook wel bij vermelden dat ik een dagelijkse smoker ben dus dat heeft niet veel invloed op de rest mile: en ik heb namelijk ook eergisteren 3 ml ghb gedaan en donderdag 120 mg mdma kristallen gebomd! Maar volgens mij begint men tolerantie te stijgen. Normaal doe ik elk weekend een bepaalde hard drug. Mijn gegevens moest dat van pas komen Leeftijd: 20 Lengte: 168cm Gewicht: +/- 55kg Dit is mijn eerste post trouwens op dit forum! Vind het nu al leuk mile:"
"Ondertussen heb ik 2ml ghb binnengekapt. de keren dat ik dat nuchter heb gepakt ging ik al out van 4ml en 3ml was ook maar nipte dus gaan we veilig 2ml spele mile:"
"Ja nu je het zegt muziek blijft wel een tijdje goed klinken enzo Maar als ik dus dit vaker zou gaan doen dan gaat da effect ook weggaan zeker?"
"Roze olifant zei: Oké, misschien moet ik toch serieus eens ook aan de wiet. Dit klinkt echt aantrekkelijk haha, ik voel de me dag na XTC voornamelijk alsof ik door drie vrachtwagens gevuld met sumoworstelaars ben overreden. Klik om te vergroten... Haha ja moest je het gaan doen zou ik wel aanraden eerst al wat kennis maken met wiet. Want als je de eerste keer wiet na xtc gaat doen zou u maag is wel kunnen ambetand doen"
"Is het mogelijk dat ik van mijn moeder het "bad gaan" heb overgeërfd? Wij hebben namelijk ook allebij dezelfde effecten op drugs die je normaal niet hebt (zoals mdma worden wij echt ontspannen van dan kunnen wij niet blijven rechtstaan ze of dansen ) Want ik zou graag lsd willen proberen maar ons mama is al vaak in een bad trip terechtgekomen en als ik mijn grootste angst zie wil ik die ni in een trip beleven (geesten, het spirituele, bezeten zijn enzo... ) Wat misschien ook interessant is om te weten is dat ik gemiddeld bipolair ben (emotie-wisselingen enzo en ons mama heeft da ook maar licht dan) daarom was mijn vraag of dat da genetisch is?"
"Ben al 2 jaar bezig dusja en ik probeer ook alty zoveel mogelijke goeie informatie over alle drugs te vinden. En daarbij da kan toch interessant zijn of dat da genetisch bepaald is want als da zo is kan extra voorzorgsmaatregelen nemen"