Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat bedoel je met shiva? Verder wel vaag.... Je zal wel gewoon een beetje zijn gaan freaken!"
"Leuke report! Relaxte trip ook volgens mij."
"Ik heb het ook eens gehad op een party toen ik het pas net een paar keer gebruikte. Ik denk dat het wat wennen is omdat je in het begin gaat letten op dingen zoals dat mensen naar je kijken etc. Daar komt dat gevoel vandaan dat je je bekeken voelt. Ik heb er nu nooit meer last van en als ik het wel zou hebben zou ik me er op kunnen aanpassen."
"Ik vind het vet om me te verkleden en dan lekker vaag op de bank zitten. Of een matras van boven scheuren en daar op chillen. Of naar buiten, ook altijd een leuk avondtuur. Mocht je eens een keer tijdens een trip een watermatras tot je beschikking hebben, dan raad ik je keihard aan om daarop te liggen. Dat is echt zwaar chill"