Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik (helaas) veel coke . Er is weinig echte goede te vinden de laatste tijd. Vraagje , als het gewoon helemaal wit poeder is, is dat meestal toch gewoon ontzettend versneden? Of kan dat gewoon goede coke zijn wat helemaal fijn is genaakt? Eigenlijk wordt alles wel versneden, maar gewoon helder wit poeder kan dat wel goede zijn? En de harde glinsterende brokjes vaak beetje langwerpig , waarvan je uit ervaring wel kan zien dat het geen paracetamol is, dat is toch meestal goede coke? Ik krijg zoveel verschillende met zoveel stoere verhalen... Maar uit mijn ervaring zijn die glinsterde langwerpig brokjes vaak goed. Of kan dat ook zo gemaakt worden met andere middelen? Ik hou van dat scherpe spul maar Sommige dealers zeggen dit is lekker mild.. het hoort toch gewoon lekker scherp te zijn? En na ongeveer 3,4 minuten te verdoven ? Ik weet het soms echt niet meer . Heb geen vaste dealer met altijd zelfde lekkere spul, ziet er elke keer weer anders uit . Helaas ken ik hier ook niemand die altijd hetzelfde heeft.. ik wil best wel wat meer betalen elst goede ie,"