Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Ja je eerste ervaring is altijd wel heel bijzonder. Dat komt ook deels wel omdat er een verassingseffect bij zit. Als je het zorgeloze optimisme gaat verwachten, dan is het al iets makkelijker om te denken van 'oh, hee, daar zijn de effecten van mdma weer', en dat maakt het gewoon net wat minder romantisch. Daarnaast heeft MDMA meer dan andere middelen de neiging om na veel/vaak gebruik een langblijvende tolerantie te veroorzaken. Mede darom wordt er altijd op gehamerd het niet vaker dan eens in de drie maanden te gebruiken. Je kan ook beter niet meer dan 140-180 milligram per avond nemen (inclusief bijpakken). Klik om te vergroten... Ik hou het tot nu toe bij 1 pil en een kwartje"
"Inmiddels heb ik 2x xtc gedaan (beide bij techno feest, was geweldigg!!) Toch was ik benieuwd.. is de eerste keer xtc de keer waarneer je het meeste voelt of kan dit gewoon toeval zijn? Zo voelde het voor mij een klein beetje terwijl ik dus de 2de keer meer op had, ik was de eerste keer super verliefd op alles. De tweede keer was dit nog steeds maar toch net iets minder, hoe is dit bij andere mensen?"