Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"He mede spacers! ik ben nieuw op dit forum! Over dat kauwen van je kaken he, wat ik als erg relaxed heb ervaren als mij dit gebeurd is dit. Als je last krijgt en zin om je kaken aan te spannen neem dan een stuk kussen of deken in je mond. Geloof mij, is super relaxed. Ziet er alleen wel een beetje raar uit maar heb zoiezo de dagen erna niet meer last van spierpijn in mijn kaken!! cheers!"