Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"La Chouffe blond bier"
"red mex weer een nieuw tequila biertje kunnen proberen dus smaakte goed"
"duveltje"
"SchilDpadDo zei: my type of beer Edit , moet ik natuurlijk geen plaatje van imitatie neerzetten Klik om te vergroten... +1"
"jupke"
"red mex tequilabeer"
"jup"
"Chris Pontius zei: Dreuge zei: vodka 7up Klik om te vergroten... Dat wordt hem dadelijk voor mij ook. Mijn maag trekt 40% niet meer. Klik om te vergroten... de mijne ook niet, dus ik zit nu aan een mix van cheape vodka, ranja en spa rood. en t is lekker ^^"
"leeuw herfstbock (met daarvoor meerdere grimbergen en een tongerlo x-mas)"
"la chouffe"