Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb 20 mins geleden 5 Gelulen van dexamfetaminesulfaat geslikt (7.5mil) het is mxn eerste keer zo'n een grote hoeveelheid. ik heb add en heb de pillen al lang(voorgeschreven) . Nu heb ik er 5 gepakt en ik was 30 mins aan het dansen non-stop xD. Nu zit ik neer en ik ben precies STONED, ik kan mijn benen nog moeilijk bewegen. Ik hebb moeite meit typen. hir heb ik al 5 minuten over gedaan om dit te typen, is dit normaal? Heb ik overdosis? shit dit is heftig."
"Svali zei: Nee, je hebt geen overdosis. Maar je bent dertien jaar las ik net dus is het zeer verstandig je gewoon aan de voorgeschreven dosis te houden. Het gevoel wat je hebt komt door het dansen en verdwijnt vanzelf wel. Gewoon rustig blijven en eet even wat, dan komt het weer helemaal goed. Klik om te vergroten... Ik wou het effect eens voelen, heb gehoord dat het speed van bij de dokter was of zoiets, maar dat geloof ik niet. Is nu bijna volledig uitgewerkt. Vond het wel eng hoor"