#1
Verplaatst naar Farmaceutische drugs.
Ik wou het effect eens voelen, heb gehoord dat het speed van bij de dokter was of zoiets, maar dat geloof ik niet. Is nu bijna volledig uitgewerkt. Vond het wel eng hoorSvali zei:Nee, je hebt geen overdosis. Maar je bent dertien jaar las ik net dus is het zeer verstandig je gewoon aan de voorgeschreven dosis te houden. Het gevoel wat je hebt komt door het dansen en verdwijnt vanzelf wel. Gewoon rustig blijven en eet even wat, dan komt het weer helemaal goed.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."