Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDexamfetaminesulfaat

Dexamfetaminesulfaat

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Verplaatst naar Farmaceutische drugs.
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#2
oke..
T
THIVERSTILOTLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb 20 mins geleden 5 Gelulen van dexamfetaminesulfaat geslikt (7.5mil) het is mxn eerste keer zo'n een grote hoeveelheid. ik heb add en heb de pillen al lang(voorgeschreven) . Nu heb ik er 5 gepakt en ik was 30 mins aan het dansen non-stop xD. Nu zit ik neer en ik ben precies STONED, ik kan mijn benen nog moeilijk bewegen. Ik hebb moeite meit typen. hir heb ik al 5 minuten over gedaan om dit te typen, is dit normaal? Heb ik overdosis? shit dit is heftig. :openmouth:
T
THIVERSTILOTLid
01-01-2024, 00:00
#4
Svali zei:
Nee, je hebt geen overdosis. Maar je bent dertien jaar las ik net dus is het zeer verstandig je gewoon aan de voorgeschreven dosis te houden. Het gevoel wat je hebt komt door het dansen en verdwijnt vanzelf wel. Gewoon rustig blijven en eet even wat, dan komt het weer helemaal goed.
Klik om te vergroten...
Ik wou het effect eens voelen, heb gehoord dat het speed van bij de dokter was of zoiets, maar dat geloof ik niet. Is nu bijna volledig uitgewerkt. Vond het wel eng hoor :rolleyes:
Z
ZoVlaaiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er nu 4 op, merk dat ik ook lang doe over typen en dingen doen. Word er altijd een beetje rusteloos en perfectionistisch van.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nee, je hebt geen overdosis. Maar je bent dertien jaar las ik net dus is het zeer verstandig je gewoon aan de voorgeschreven dosis te houden. Het gevoel wat je hebt komt door het dansen en verdwijnt vanzelf wel. Gewoon rustig blijven en eet even wat, dan komt het weer helemaal goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."