Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben sinds kort bezig met research doen naar zogenaamde nootropics. Voedingssupplementen voor het brein zeg maar. Ben zeer geïnteresseerd om binnenkort een kuur te proberen tijdens mijn opkomende tentamens. Er zijn diverse soorten met allemaal andere effecten. De bekendste komen uit de racetam familie. Aniracetam, primaracetam etc.. Ik ben dyslectisch en las dat aniracetam de synergie tussen beide hersenhelften verbetert <= de waarschijnlijke oorzaak voor dyslectie. Jullie hier ervaringen mee? Of meer kennis hierover? Mvg"
"Ah ik heb een leverancier gevonden www.zuiverbewustzijn.nl En begin denk ik met Aniracetam in combinatie met Nefiracetam, deze twee stoffen schijnen synergetisch te werken. Ik hou jullie op de hoogte!"
"Piracetam is inderdaad een middel dat door de huisarts wordt voorgeschreven. De andere nootropics zijn wat sterker en hebben specifiekere kwaliteiten. http://www.whatarenootropics.com/ Hier heb ik mijn informatie vandaan. Op longecity.com zijn veel mensen bezig met zulke problemen op te losse dmv nootropics, evenals ADHD etc. Ik moet wel zeggen heb 2 dagen terug een bestelling geplaatst bij zuiverbewustzijn. Vandaag kwamen de artikelen binnen. Aniracetam + Sulbutiamine en ik voel me wel een stuk rustiger en meer geconcentreerd."