#1
Ben sinds kort bezig met research doen naar zogenaamde nootropics. Voedingssupplementen voor het brein zeg maar.
Ben zeer geïnteresseerd om binnenkort een kuur te proberen tijdens mijn opkomende tentamens. Er zijn diverse soorten met allemaal andere effecten. De bekendste komen uit de racetam familie. Aniracetam, primaracetam etc..
Ik ben dyslectisch en las dat aniracetam de synergie tussen beide hersenhelften verbetert <= de waarschijnlijke oorzaak voor dyslectie.
Jullie hier ervaringen mee? Of meer kennis hierover?
Mvg
Ben zeer geïnteresseerd om binnenkort een kuur te proberen tijdens mijn opkomende tentamens. Er zijn diverse soorten met allemaal andere effecten. De bekendste komen uit de racetam familie. Aniracetam, primaracetam etc..
Ik ben dyslectisch en las dat aniracetam de synergie tussen beide hersenhelften verbetert <= de waarschijnlijke oorzaak voor dyslectie.
Jullie hier ervaringen mee? Of meer kennis hierover?
Mvg