Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNootropics! Wat zijn jullie ervaringen?

Nootropics! Wat zijn jullie ervaringen?

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TERIONLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben sinds kort bezig met research doen naar zogenaamde nootropics. Voedingssupplementen voor het brein zeg maar.

Ben zeer geïnteresseerd om binnenkort een kuur te proberen tijdens mijn opkomende tentamens. Er zijn diverse soorten met allemaal andere effecten. De bekendste komen uit de racetam familie. Aniracetam, primaracetam etc..

Ik ben dyslectisch en las dat aniracetam de synergie tussen beide hersenhelften verbetert <= de waarschijnlijke oorzaak voor dyslectie.

Jullie hier ervaringen mee? Of meer kennis hierover?

Mvg
T
TERIONLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah ik heb een leverancier gevonden www.zuiverbewustzijn.nl
En begin denk ik met Aniracetam in combinatie met Nefiracetam, deze twee stoffen schijnen synergetisch te werken.

Ik hou jullie op de hoogte!
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wil je arts je geen piracetam voorschrijven voor je tentamens?

Het werkt efficient, minder stimulerend en/of verslavend dan ritaline gaan nemen, methylfenidaat.


Die andere racetams ken ik niet echt, wat is het verschil met piracetam.


Ja dat over synergie tussen de twee hersenhelften had ik gelezen, weet echt niet of dat klopt en of het iets kan doen ook aan je dyslexie...dat zou fantastisch zijn, en meteen een kwaaltje waar dit middel dan ook goed voor kan zijn, als dat effectief zo is.
T
TERIONLid
01-01-2024, 00:00
#4
Piracetam is inderdaad een middel dat door de huisarts wordt voorgeschreven. De andere nootropics zijn wat sterker en hebben specifiekere kwaliteiten.

http://www.whatarenootropics.com/

Hier heb ik mijn informatie vandaan. Op longecity.com zijn veel mensen bezig met zulke problemen op te losse dmv nootropics, evenals ADHD etc.

Ik moet wel zeggen heb 2 dagen terug een bestelling geplaatst bij zuiverbewustzijn. Vandaag kwamen de artikelen binnen. Aniracetam + Sulbutiamine en ik voel me wel een stuk rustiger en meer geconcentreerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."