Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zojuist 30-40mg genomen (+/- 45 min geleden) Wellicht omdat ik geen ADHD heb maar eerlijk gezegd merk ik er echt helemaal niks van. Kon net zo goed poedersuiker zijn. Miskoop voor mij, zal een update geven over wat mijn vriendin er van vindt"
"MR_CHIP zei: wat hebben ze nu weer verzonnen 4-MPD dé vervanger voor mensen die 3-CMC gewend zijn is er eindelijk! 4-Methylpentedrone, ook bekend als 4-MPD en 4-Methyl-α-methylamino-valerophenone, is een stimulant uit de cathinone klasse. Het staat in relatie tot 4-methylmethcathinone (mephedrone), beter bekend als miauw of poes. Het kan bovendien beschouwd worden als de methylamino variant van pyrovalerone Klik om te vergroten... Ik zie foras van 6-7 jaar geleden op Reddit wat betreft 4-mpd. Niet zo nieuw dus?"
"Hoi allemaal, Mijn vriendin heeft ADHD en hiervoor slikt ze weleens 4F-MPH. Nou kwam ik bij mijn vendor “Noopet” tegen, op Reddit en andere (Amerikaanse) foras lees ik dat dit middeltje doet denken aan de wel gekende limitless pil. Maar ook dat het een wonder pill moet zijn voor ADHD en ADD. Helaas op drugsforum.nl zie ik nagenoeg geen rapports of ervaringen hiermee. Kan iemand mij iets meer vertellen hierover?"
"Hoi allemaal, ik vraag me af of ik de RC 4F-MPH wel goed gebruik? Ik heb pellets van 25mg besteld, maar of ik deze nou oraal of nasaal inneem, ik merk eigenlijk geen verschil of effecten. Ik ben nooit hoger gegaan dan 25mg omdat deze pellets niet simpel te breken zijn. Tevens wanneer ik 1 pellet op een microweegschaal leg zie ik 0.08g staan.. Wie kan mij van advies voorzien?"
"Zojuist 2x 25mg genomen (1.5 uur geleden) again, geen verschil.. alleen wat meer focus, voelt als een blikie red bull. Online lees ik misschien dat mijn vendor IPPH heeft gegeven? Ik bestel regelmatig bij hun, en de pillen, kleur, verpakking etc blijft altijd het zelfde.."
"Ja ik wilde eigenlijk geen antwoord geven haha, maar 4f-mph wel op dagelijkse basis, dus ik ben bang dat ik tolerance heb opgebouwd. Voor de rest ook wel ervaring met miauw, 2-3cmc mmc en nep"
"Hoi allemaal, long time reader van dit forum, nu voor het eerst wil ik zelf een vraag stellen. Mijn vriendin en ik zijn op zoek naar een alternatief voor 3CMC. We zijn bekend met dit spul en weten ook wat de pros en de cons zijn hiervan. Onze setting is 9/10x thuis met ze tweeën met muziek, goede gesprekken en uiteindelijk belanden we met heftige sex in bed . Soms lopen we ook buiten haha. We zouden graag willen weten of uitproberen welk RC een soort gelijk effect geeft. We zijn nasaal gebruikers. Ik lees veel over NEP, 5-MAPB en 6APB. Moeten we in deze categorie kijken? We zijn beiden geen festival gangers en houden echt van set-up van thuis zijn. Qua avonden/nachten willen we graag bij 02:00-03:00 "stoppen" en richting bed gaan. We beginnen meestal al rond 19:00/20:00 met 3CMC. Ik hoor graag jullie advies! Mijn vendor heeft genoeg RC, dus dat moet geen probleem zijn."
"Blijft uit de buurt van NEP, ik was ook op zoek naar een alternatief. Met veel kracht heb ik ruim 1.5 gram weggespoeld in de WC. Die shit gaf mij instant verslavingsgevoelens"
"5-mapb 50mg nasaal merk ik helemaal niks van. Ik vraag me af of mijn vendor wel de juiste is.. sinds 3CMC eruit is ben ik nu ook andere dingen aan het bestellen bij ze, tot nu toe geen succes.."
"Waarom niet? Overal online lees je dat het beiden kan, snuiven of oraal. Snuiven hoort alleen harder in te kicken en duurt korter"