Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Lina, Wat een super leuk report heb je geschreven! Het begin was voor mij ook ZO herkenbaar, en ik heb exact dezelfde ervaring gehad als jouw eerste keer. Ik vond het erg leuk om je verhaal te lezen! Gek he, dat je eerst het idee had over drugsgebruikers als dakloze, magere mensen die in de goot liggen terwijl het regent, en dat je beeld nu 180 graden gedraaid is? Er ging een totaal nieuwe wereld voor mij open. De mensen die af en toe een pilletje gebruiken zijn juist leuk, avontuurlijk, gezellig en zelfs knap! Vanaf mijn eerste pilletje ben ik anders gaan kijken naar mensen en ook op een zeker vlak naar de wereld. Iedereen die iets anders doet dan 'de maatschappij' wordt eigenlijk meteen in een hokje gestopt, en dat deed ik dus ook. Een wijze les! Techno muziek vond ik eerst niet heel bijzonder, eerder monotoon en saai, maar WOW! Wat is dat veranderd! Het is zo verschrikkelijk lekker om de hele avond door te beuken op die vette beats waar geen einde aan komt, echt goddelijk! Ik denk dat je het eerst moet ervaren met een pilletje op, dan weet je waarom het zo super goede muziek is. Ook ik ben op Soenda geweest, het was echt een geweldig feestje. Super mooie mensen, hele lekkere muziek en dag die weer de geschiedenisboeken ingaat als zeer geslaagd. Gek he, dat je zo makkelijk contact maakt met andere mensen? Ik vind het heerlijk, lekker knuffelen met vreemde mensen en je voelt dat de liefde in de lucht zit. Ik weet niet of je er al eens over hebt nagedacht, maar ik gok dat de feesten van Awakenings echt iets voor jou zijn. Ik heb al een aantal goede feesten meegemaakt, maar de eerste keer Awakenings vergeet ik nooit meer. De beste lasershow van de wereld, een grandioze locatie, mooie mensen, maar vooral... HELE DIKKE TECHNO. Als ik je wat mag aanraden, zou ik je zeker aanbevelen om daar eens een kijkje te gaan nemen. Oh en mocht je nog meer leuke feestjes meegemaakt hebben, gooi ze online! Het lijkt me leuk meer van je te lezen"
"Leuk report en mooi dat je leuke momenten hebt beleefd! Maarre.. is spacecake niet een soort downer? Dat je je dus juist chill en relaxed gaat voelen in plaats van scherp en vol energie? Waarom zou je dit dan voor je training nemen, dit is toch helemaal niet prestatiebevorderend? Ik vind t vergelijkbaar met het nemen van een flinke snuif pep als je drie uurtjes wilt mediteren in absolute rust, dat lijkt me niet de ideale setting. Of zie ik het verkeerd?"
"Goed report zeg! Lekker uitgebreid geschreven en ook gedetailleerd, dat waardeer ik altijd. Je schrijfstijl is ook echt goed, ik las het in een ruk weg. Het heeft me aan het denken gezet over paddo's (heb ik nog nooit gedaan) en vind het inspirerend. Paddo's staan niet bepaald in mijn top 3 met 'things-to-do in the near future', maar met reports als deze schuift het wel een plekje op"
"Een potje met 60 vitamince C - 1500mg tabletten kost bij Etos €3,99. 1500mg is de sterkst geconcentreerde hoeveelheid die ik kon vinden!"
"Leuk report! Hoe ervaarde je de muziek tijdens het feest? Was dat anders dan normaal, of leuker/minder leuk? En de communicatie met andere mensen, verliep dat stroef of juist goed? En wat hadden je vrienden genomen?"
"Het kan wel, maar je zult je dosis erg moeten verhogen. Als je op dag 1 een halfje of een hele neemt, zul je rekening moeten houden met het feit dat je op dag twee behoorlijk wat meer moet nemen om hetzelfde effect te hebben (lees 3 a 4 stuks). Dit zou ik echt afraden om te doen. Uit mijn ervaring kan ik zeggen dat het wisselen van verschillende drugs hiervoor een uitkomst biedt. Zelf heb ik wel eens op dag 1 een pilletje xtc gedaan, en op dag 2 4-fmp met een halfje xtc. Super slecht voor de neurotoxiciteit in je hersenen (schijnt), maar het was de avond van mn leven. Een van de hardste avonden die ik tot nu toe heb gehad (Together tijdens ADE vorig jaar, NERO & Sub Focus!!), ik zal dat nooit meer vergeten Verder kan je 2cb wel doen, maar dat vind ik iets heel anders dan xtc. Het komt erop neer dat ik denk dat je gewoon een keuze moet maken op welke avond je helemaal los wilt gaan. Ik ga ook naar Awakenings Drumcode op 19 oktober tijdens ADE, maar ik ga liever 1 avond goed uit mn plaat dan dat ik half half op beide avonden moet staan. Mocht je het toch willen doen, hou rekening met grote tolerantie op de dag erna en een grote pauze die je moet inlassen in de maanden erna."
"Wat heb je uiteindelijk gedaan? Of ben je nog steeds bezig?"
"2cbeenham zei: Je kunt de honden omzeilen door je drugs in een pot pindakaas te verstoppen. Laatst met Melt zijn wij vlak voordat de Duitse politie bij de grens iedere auto binnenste buiten ging keren met drugshonden, de grens over gegaan. Wij zijn dus niet gecontroleerd. We hoorden wel van kennissen die dus wel gecontroleerd waren, dat ze door zijn gelaten omdat de honden het niet hebben geroken door de pindakaas heen. Wat je gewoon doet, is een pot pindakaas opwarmen in de magnetron zodat de pindakaas vloeibaar wordt. Dan laat je je drugs erin zakken en zet je de pot in de koelkast, zodat hij weer opstijft. Klik om te vergroten... Wat een grap! Wij waren ook naar Melt geweest dit jaar en wij hebben ook twee potten pindakaas meegenomen met daarin onze shit ! Leuk man, misschien zijn we elkaar daar nog wel tegengekomen maar weten we het niet. Je weet toch dat als je een chocolade kinder surprise ei open maakt, dat daar zo'n geel ei in zit met een speeltje erin? Wat wij gedaan hebben: Wij hebben dat gele ei gebruikt om onze zakjes en pillen in te doen, en het vervolgens in een volle pot pindakaas gestopt. Op die manier werden de zakjes niet vies en was het dubbel beschermd. Geen idee trouwens of dit 100% drugshond-proof is, maar geen mens die erop komt om zijn vingers in een volle pot pindakaas te steken. Alleen het eruit halen was een beetje een smeerboel, maar die gele eitjes laten dus niks door en het was prima te doen. Voor herhaling vatbaar!"