Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu 21, op mijn 18e kreeg ik voor het eerst drugs onder mijn neus geschoven. Had het nog nooit in het echt gezien, laat staan dat ik het ooit op had of iets. Ik uiteindelijk toch maar gepakt, want wilde niet achterblijven, en was toch wel een beetje nieuwsgierig. Vanaf toen een jaar lang bijna ieder weekend wel een keer pillen of coke pakken. Nu is mijn gezicht ook veel meer ingevallen dan het eerst was, en ik heb er echt iedere dag spijt van dat het zo gelopen is. Als ik na een hardcore feest op zondag morgen over het station heen loop schaam ik me eigen echt hoe ik er dan uitzie. En toch blijf ik ieder feest weer pakken omdat ik anders niet 8 uur keihard stampen vol houd. Beetje triest eigenlijk, maar dat doet drugs met je. Je hoeft het maar 1 keer op te hebben, en vanaf dan kan je verslaving stiekem snel opbouwen. Heb toen echt een tijdje gehad dat als ik wat had gedronken en ik was aangeschoten of dronken dan wilde ik altijd snuiven, echt heel kut is dat. Ben er toen een tijdje vanaf geweest, en nu gebruik ik nog steeds om het weekend wel een grammetje cocaine. Maar ik houd mezelf voor de gek als ik zeg dat ik het goed onder controle heb, want het hoeft me maar aangeboden te worden en dan bezwijk ik meestal al. Dus aan alle drugsgebruikers, jullie weten precies wat ik bedoel En aan alle mensen die nog nooit coke op hebben: Begin er niet aan!! Pillen zijn veel leuker, en veel minder verslavend, want je ben zo kk gaar de dag na pillen dat je het toch niet de volgende dag weer meteen pakt. En het is ook nog veeeel goedkoper Een goede pil betaal je hooguit 5 euro voor, en een halfje coke 20 euro. en die ene pil werkt waarschijnlijk nog langer dan dat halfje coke. Hoop dat jullie hier iets van kunnen leren, want het is veel sneller van je gezicht af dan dat het er weer bij komt!!! -My Brain Has An Error, Hardcore, Darkcore, Terrorrrr!! -Hardcore werkt niet op mijn zenuwen, mijn zenuwen werken op Hardcore!"