#1
Heb het aangepast hoop dat het wat beter is bedankt voor de reactieJe bent veel te jong, gebruikt veel te veel wiet en zeker VEEL te veel XTC op een avond én te kort op elkaar. Oftewel: je bent hard op weg je hersens te frituren terwijl ze nog volop in ontwikkeling zijn.
Het slecht gaan, de paniek etc zijn waarschuwingen. Neem deze alsjeblieft serieus en stop voor de komende paar jaar helemaal met alle drugs. Jullie zijn overduidelijk (nog) niet in staat om verantwoord te gebruiken.
Als het je niet lukt zelf te stoppen: zoek hulp!
Ik vraag me bij zulke topics altijd wel af hoe een 13 tot 17 jarige aan het geld komt voor 20 gram wiet per week, holy shit.
Mocht je over een aantal jaar weer eens wat willen proberen, onthou dan: less is more. Laat je shit testen, lees je in op maximum doseringen en hou je daar ook aan.
En dan nog even een mod-opmerking: gebruik voortaan alsjeblieft leestekens en alinea's, deze tekst is haast onleesbaar.