Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BobG zei: Dus je hebt je wel vermaakt? Wat voelde je anders dan alleen 'dronken zijn'? Werden kleuren feller? en alles mooier enzo? Klik om te vergroten... Ja hehe 't Voelde helemaal niet als dronken zijn, het was meer een verscherping van het bewustzijn, ofzo. Kleuren werden niet bepaald feller, muziek klonk wel indrukwekkender. Ik heb ook wat dingen (paddo-achtig) zien bewegen maar dat wijt ik meer aan mijn eigen fantasie."
"Hm ik heb geprobeerd het op te zoeken maar het staat nergens, maar het zakje heb ik nog en die is vrij klein. Ik denk dat er niet meer dan 5 gram in gezeten heeft. Oftewel: voortaan zelf kruiden inslaan en absinthe maken, veel voordeliger"
"Oja caatje ik had inderdaad dat met dat suiker kunnen doen, maar ja zo'n enorm bitter drankje wegwerken heeft ook z'n charme :P Ik wil wel geloven dat je bij 80% geen keel meer over houdt. Maar het echte absinth effect staat toch los van het alcoholpercentage of niet? Klik om te vergroten... Volgens mij wel ja . Er werd wel aangeraden om drank te gebruiken met een alcoholpercentage van minimaal 40%, maar een hoger percentage is beter, schijnt. spaceknijn ik had de alsem niet los gekocht, het zat in de kit, maar ik zie dat 100 gram op Azarius €9,- kost."
"Vandaag heb ik in de smartshop 50 gram alsem gekocht voor 5 euro. De verkoper zei dat ik het hele zakje in de fles moet doen, dus ik zat ernaast met m'n 5 gram (ik snap alleen niet waarom in die kit dan zo weinig alsem zat stom dat ik dat niet gevraagd heb). Hij zei ook dat het 2 weken in de fles moet blijven zitten, terwijl het bij de kit lang niet zo lang hoefde. Hm ik ben weer benieuwd"
"Rosé"
"Ik ga voor de groene fee."
"1 keer was genoeg voor mij. Ik wil geen zwart gat in mn geheugen, dat gaat me te ver!!"
"15 op de 16e verjaardag van een goede vriendin; een uit de hand gelopen bakvissen situatie om je voor te schamen werkelijk!!"
"Mijn ouders drinken ook elke dag en als m'n moeder dan niks of weinig eet bij het avondeten + ik zie lege bierflesjes, dan denk ik ook... hmm lekker gezond!! Er gaat echt ZOVEEL alcohol doorheen hier in huis, door mijn ouders alleen. Dat maakt alcohol iets minder aantrekkelijk voor mij. Maar het blijft lekker om af en toe wat te drinken, dat euforische wat Bal0n zegt en dat je je sneller vermaakt, jep dat is voor mij ook zo; en dat effect heb ik al snel want ik heb een slechte tolerantie ^^"
"Een tijdje geleden heb ik een absinthe kit gekocht als cadeautje voor mijn vader Het proces Na de instructies gelezen te hebben, gingen we aan de slag! 1. Doe de alsembladeren (het groene zakje met de waarschuwing) in de wodka (of een andere drank). Klik om te vergroten... Aha, een zakje met een doodshoofd erop. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Ziet er goed uit. Na iets meer dan 24 uur zag het er zo uit (die doos die ernaast staat met Van Gogh de absinthedrinker :P erop is van een fles die we ooit gekocht hadden): Na de alsembladeren eruit gezeefd te hebben, gooiden we de rest van de zakjes uit de kit in de wodka. 3. Laat alle andere ingrediënten weken in de wodka gedurende 2-3 dagen. Klik om te vergroten... Heftig (proost Van Gogh): Na 3 dagen zeefden we de kruiden er (grotendeels) uit: Grotendeels ja :P De kat hield het in de gaten haha. De resterende kruiden heeft mijn vader hergebruikt in z'n jenever. Tadaa dit is het eindresultaat. De test Gisteren wilde ik een glaasje absinthe proeven. Ik schonk het in en deed er wat ijsklontjes bij. Het spul rook heeeerlijk zoet maar toen ik een slok nam schrok ik wel even. De smaak was enorm bitter. Echt, zo'n bitter drankje had ik nog nooit gedronken. Mijn tong borrelde van bitterheid, ofzo. Smerig!! Maar ik gaf niet op. Ik merkte al vrij snel effect namelijk! Placebo-effect of niet, het leek alsof ik meteen naar een ander niveau steeg en of ik scherper kon waarnemen. Haah leuk spul zeg! Het was absoluut niet de alcohol die het effect veroorzaakte. Ik verbaasde me over de werking en genoot ervan. Ik zat behoorlijk weg te dromen en tegelijkertijd helemaal in het hier en nu. Enfin wazigheid alom."