Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Zandman zei: Met 2fdck heb ik nog nooit een K hole kunnen bereiken. Echte ketamine heb ik nog nooit kunnen bemachtigen en dat is mss maar goed ook. Je kunt er nogal wat lichamelijke problemen door krijgen... Klik om te vergroten... Voor zover ik weet hebben meer mensen dat met 2fdck. Het is meer geschikt om te stapelen en een fijne dronken verdovende soort van roes te hebben voor een aantal uur. Ik ken ook echt niemand die dat met 2fdck gelukt is, ook niet met 500mg oraal in een keer als pellets. Ze vinden het veel leuker om ieder uur 1 of 2 stuks van 50mg te nemen tot ze in totaal op 200mg tot 300mg zitten en niet meer dan dat. Funest voor je blaas al vrij snel."
"Nobody knows. 2fdck is niet klinisch onderzocht maar je kan er echt voor de veiligheid vanuit gaan dat het schadeprofiel gelijk of zo goed als gelijk is aan ketamine. Van lage dosissen met ruime tijd ertussen is er weinig kans op iets ernstigs maar erowid heeft ook dat na eenmalig gebruik mensen een week bloed in hun urine hadden. Van andere middelen op dck en echte ketamine na weet ik te weinig uit deze groep, ik was enkel geĆÆnteresseerd omdat intraveneus ketamine in het ziekenhuis best even hielp tegen mijn depressie dus heb ik dck en 2fdck opgezocht en uitgeplozenā¦"
"Dirkjan zei: Ik zou het graag willen weten maar heb geen idee. zeg @Neo-Shulginist ⦠Klik om te vergroten... Dirkjan zei: Dat lijkt me vrij sterk, of je moet iets heel giftigs als restproduct in je 2-fdck hebben. 2-fdck is gewoon ketamine zonder chloor maar met fluor. Klik om te vergroten... Ik neem het ook met een korrel zout hoor maar ik ben hier net nieuw en antwoord liever wat voorzichtig in plaats van stoer doen. En het is wel mogelijk, de kans is echter zo klein dat het relatief gezien vrij āveiligā is en overdoseren is heel lastig gelukkig met 2fdck. Ook is de schade vrijwel nooit permanent bij niet-frequent gebruik. Althans dat gold voor de ketamine in het ziekenhuis."