Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Kom kom Slaappillen noem ik gen medicamenten eh... En ghb is nog altijd verdovingsmiddel en geen antidepressiva..."
"het kan ook zijn dat mijn gewenning te hoog ligt.. Nu heb ik ook al gehoord dat als je citroenzuur gebruikt het effect beter is dan als je er azijn bijdoet.. Kan dit?"
"Heb overlaatst genomen in combi met brufen en ik viel er wel rapper van in slaap... Ook antibiotica genomen en ondertussen rustig doorgeghbt en men keelontsteking is ook verdwenen dus medicamenten en ghb weinig gevaar..."
"Ik heb me hier speciaal geregistreerd om op het onderwerp verslaving te reageren. Ik ben 3 jaar geleden begonnen met het gebruiken van ghb. Ben nu twee weken gestopt. Wat ik meegemaakt heb wens ik niemand toe... Mn gebruik was zover gekomen dat ik dag en nacht GHB nodig had... Om te slapen dronk ik mezelf in slaap, na drie uurtjes terug wakker en dan nog maar eens... Wakker worden, Potje pakken... Dan zelf ghb beginne maken, het kostte me toch niets meer dus drinke maar. Ik functioneerde niet meer normaal zonder ghb.. Nu iedere minuut van de dag spookt er maar een ding door mn hoofd en dat is GHB. In het begin had ik ook wat informatie op het internet gezocht en overal stond; Ghb niet verslavend,;Ghb ongevaarlijk voor de gezondheid... Ik weet wel beter nu... Regelmatig steken in mn organen en nu ik gestopt ben krijg ik met de regelmaat hartkloppingen nog erger of ik heb 1 gr coke in een keer naar binnegewerkt... Mn hele lichaam trilt of ik in mn blootje buitensta en het is -20... Mn auto staat vol krassen van overal tegen te zitten onder invloed... Kzal nog even doorgaan; een relatie van 4 jaar op de klippen dankzij GHB... Geen respect van niemand meer.. Oude vrienden die me niet meer willen kennen.. Door de grond zakken van schaamte omdat men ouders me op spoed moesten komen halen... En ik ken nog zo mensen uit het uitgaansleven die dezelfde problemen als mij hebben. Ik smeek iedereen om het enkel sporadisch te gebruiken en zen volle verstand erbij gebruiken om niet dezelfde weg op te gaan als mij... Doe alles met verstand en laat je niet verleiden tot de verslaving!!!!! Grtz Willem"
"Ja valt wel mee hoor.. Ben nu een maand bij een ander meisje en dan kun je je gedachten op iets anders zetten.. Ze heeft zelf ook die verslaving gehad en verstaat me. Je zou ervan kunnen schrikken hoeveel mensen GHB verslaafd zijn of het geweest zijn. En met jou? Ben je er vanaf? Ik ben eerlijk, enkel om te sexen met mn vriendin durven we nog ns n potje pakken.."
"of stuur privebericht"
"Ja noeli weet ge stuur n mailtje ofzo eh..."
"GHB maken en te slap of te rap gewend zijn... wie heeft er nog problemen mee?"