Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat ik nog geen onderwerp over deze relatief nieuwe chemical kon vinden, bij deze. Het gaat om 4f-mph. De (nieuwe) fluor variant van methylphenidate. Een potente dopamine reuptake inhibitor, werkzaam vanaf zo'n 5 mg. Ik heb het goedje zelf getest, eerst 7.5 mg en daarna nog eens 7.5 mg (wat in mijn beleving best euforisch was, een prima rush en dus naar mijn mening aardig potent) maar ik ben eigenlijk meer benieuwd of er al meer mensen ervaring hiermee hebben en wat de bevindingen zijn. En dan ook vooral de ROA."
"Ik vond 25mg (in totaal op de avond) aardig euforisch, daarnaast een scherpe mentale focus. Met visite werd ik ook aardig praatgraag in het begin. Nadat echter het euforische gevoel was weg geëbd bleef een urenlange koude (ook fysieke) stimulatie over (verhoogde temperatuur en hartslag) wat ik op een gegeven moment wel lichtelijk vervelend begon te vinden. Echt wide awake zonder echt recreatief element en zonder echt zin om er wat mee te doen of wat te ondernemen. Ik heb uiteraard geprobeerd om dit wakkere gevoel op een gegeven moment af te zwakken met alcohol en dit hielp in het begin wel maar helaas was dat van korte duur. De come-down vond ik redelijk meevallen wat betreft onrust en geestelijke gedachtenloops. In mijn beleving nam het effect ook in golven af. Lichamelijk op een gegeven moment wel wat klachten als verhoogde temperatuur en hartslag. Ook onrustige darmen en aan het eind een lange zeurende hoofdpijn. (Dit is wellicht te verklaren door het nuttigen van een aanzienlijke hoeveelheid alcohol en te weinig water) In vergelijking met Ethylphenidate vond ik dit iets minder euforisch en trager qua inwerkings-, piektijd. (ROA voor beiden substanties nasaal). Ethylphenidate (25 mg nasaal) was echt ineens 'BAM' (helaas wel gruwelijk corrosief voor je sinussen in vergelijking tot 4f-mph). De nastimulatie van 4f-mph was bij mij wel veel langer dan Ethylphenidate, wat het voor mij niet echt een functionele stimulant maakt (ik denk dat ik 10 uur na de laatste dosis het effect nog voelde). In vergelijking tot Methylphenidate vind ik 4f-mph meer recreatief (wat euforie betreft). Al met al een aardige ervaring maar de lange nastimulatie is voor mij echt een reden om het niet snel nog eens te gebruiken."
"Na het teruglezen van mijn post, zie ik dat ik een nuance moet aanbrengen. Ik vermeldde dat ik 4f-mph meer recreatief vind dan Methylphenidate: MeejheM zei: In vergelijking tot Methylphenidate vind ik 4f-mph meer recreatief (wat euforie betreft). Klik om te vergroten... Daarmee bedoel ik, om wat preciezer te zijn, dat ik 4f-mph ook echt maar Ãetsje recreatiever vind dan Methylphenidate (Ritalin). Het is, naar mijn mening, nog steeds een substantie die slechts handig is voor wanneer je een lange strakke focus nodig hebt om dingen te doen of gedaan te krijgen. Echter, ook met deze variant ligt het risico op de loer dat je net even te veel pakt waardoor je uiteindelijk juist je focus kwijtraakt en verzand in een geestestoestand waarin je door alles wordt afgeleid (scatterbrained noem ik het voor het gemak maar even). En de daarop volgende lange nastimulatie met de bijbehorende fysieke ongemakken wordt uiteindelijk vervelend. Ethylphenidate vind ik trouwens wat betreft de snelheid waarmee het opkomt en de intense rush die er op volgt heel aardig op de werking van goede Cocaïne lijken. Maar daar houden de overeenkomsten met de peruaanse 'brother from another mother' echter wel op. Ook is het spul, zoals ik al zei, écht niet te snuiven en duurt de rush erg kort (korter dan Coca). 4 - 6 uur nastimulatie en moeilijk kunnen slapen maakt het voor mij dan ook niet de moeite waard om het nog eens te doen. Ik heb overigens 4f-eph en a-php besteld, hopelijk is dit eindelijk de juiste phenidate.. Meer info daarover later!"
"JanDeBrandweerman zei: Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt. Je kan het sowieso niet met regelmaat gebruiken zonder je hersenen te frituren, ik heb iets van 30 gram weggesnoven in 2-4 maanden jaren geleden. Een kameraad van mij kent enkele mensen die overleden zijn aan RC gebruik. Best weg van blijven, doe gewoon coke/XTC/speed. Klik om te vergroten... Mijn roa is snuiven en bij mij kwam de piek wel wat eerder. De kater vond ik persoonlijk erg meevallen. De werking nam bij mij in golven af. Wel moe de dagen erna, een vieze smaak in m'n mond, aanslag op de tong en een verrotte neus."
"Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho). Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof. Funest voor je neus, dat helaas ook."
"Snuffelaar zei: Duratie en rook het wat zoetig? Klik om te vergroten... Zoetig? Hmm, ja nu je het zegt wel een beetje ja. Wat Roze Olifant zei over een soort van chemische anijsgeur is ook wel een aardige omschrijving. Over de duratie, de piek zelf was niet heel lang."
"Voor de liefhebbers, ik kwam deze tegen op marktplaats: ≥ David Lee - Cocaine handbook, an Essential Reference - 1983 - Overige Boeken - Marktplaats.nl Te koop / for sale: nederlands: een zeer zeldzaam boek over cocaïne, chemische processen, purificatie methoden en vele andere onderwerpen. - Met 68 kleuren foto's en - 136 zwart/wit foto's - link.marktplaats.nl"