Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hertz zei: Hey Ik vraag me af of iemand wel eens het idee heeft gehad dat hij een soort van telepathische verbinding met een ander persoonz(die ook onder invloed was) heeft gehad onder in vloed van paddo's?? Het is mij dit weekend overkomen leek wel alsof we op een andere frequentie puur met gedachten konden praten. Klik om te vergroten... Bedankt voor het delen. Ik dacht al dat ik gek was. Hoewel het al jaren geleden is dat ik dit gehad heb. Heb ik het weldegelijk ook ervaren. We waren met zijn drieën op 3+ gram Psilocybe Cubensis per persoon. Op een zeker moment ontdekte ik dat het leek alsof men mijn gedachten leek te verstaan. We hebben dit getest door verschillende dingen alleen in gedachten te vragen. Bijvoorbeeld: Wil je mij de shag eens doorgeven? Waarop in gedachten dan terug kwam, bedoel je die shag buil of die andere? En vervolgens werd mij de gewenste buil shag aangereikt. Zo hebben we dit op verschillende manieren getest. Zoals ik onder normale omstandigheden iemand kan onderscheiden door zijn stem. Leek ik nu aan de frequentie van de gedachten te kunnen 'horen' wie wat dacht... Dat waren erg indrukwekkende & grensoverschrijdende ervaringen dankzij de Teonanacatl Groeten, Strijder"
"Ik vindt het nogal een heftig middel. Ten eerste is het doseren al erg lastig. Salvia Divinorum is het sterkt werkende psychedelicum dat we kennen! Gebruik het altijd als er iemand nuchter bij is. Zodat je de zekerheid hebt dat je niet uit het raam springt of door een muur probeert te lopen! De laatste keer dat ik het deed begon ik enorm, enorm, enorm te zweten. Ik vraag me af waar ik in vredesnaam geweest ben, of wat ik zag dat mij zo deed schrikken? Geen idee dus, ik weet alleen dat ik plotseling een hand of iets over mijn gezicht voelde, het was mijn vriendin die hoopte dat ik zou afkoelen. Een vorige keer begon ik rare klanken uit te slaan [een soort tongentaal] en was ik mij verder ook niet bewust waar ik was of wat ik deed. Een andere keer heb ik enorm zitten lachen, maar dan ook echt enorm. Waarschijnlijk om de absurditeit van de hele ervaring. Kreeg ik het gevoel alsof ik getrokken of geduwd werd. En vaak enorm visueel. Een andere keer was het alsof mijn totale ik, zich vernederde tot het een speld geworden was en geprikt in een speldekussen daar de rest van mijn 'leven' zou moeten vertoeven. Dat voelde als een erg eenzame ervaring. Daar waar ik de Psilo, andere Entheogenen, als plantleraren zie waar ik wat van kan leren. Heb ik dat in het geheel NIET met de Salvia. Salvia is meer bizar en fun, dan leerzaam. Hopelijk heeft iemand anders er betere ervaringen mee? Groeten, Strijder"