Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, We weten dat legale middelen niet per se gezonder zijn dan illegale middelen. Daarom ben ik erg benieuwd hoe ongezonde cafeïne is t.o.v. andere drugs en dan met name de uppers? Alvast bedankt voor jullie reactie! Gr. Straattaal"
"Bedankt voor jullie reacties! Dus als ik jullie moet geloven dan zou cafeïne zo laag scoren, dat het niet eens op de grafiek voor zou komen?"
"Hallo allemaal, Ik wil met oud en nieuw 4fa en xtc gaan gebruiken. Nu weet ik dat deze combinatie niet verstandig is, maar met de jaarwisseling wil ik eens gek doen. Aangezien ik de vorige twee keer (met tussenperiodes van een paar weken) nauwelijks iets voelde van 200mg 4fa, wil ik meer gebruiken. Ik heb al eens een half jaar geleden 230MG 4fa gebruikt en ging daar heel lekker op. Heeft er hier iemand ervaring met meer dan 230MG 4FA/4FMP? Zo ja, hoe was dat? Ik ben 1.80m en weeg 77 kilo. Ik gebruik onderstaande supplementen ter ondersteuning wanneer ik iets doe en heb altijd mensen om me heen die exact weten wat ik gebruik en wanneer ik het pak. Magnesium Glycinate Na-R-ALA Vitamin-C (taking 1000mg Emergen-C packets or similar is also fine) EGCg Melatonin Grape Seed Extract Acetyl L-Carnitine (ALCAR) CoQ10 5-HTP Groeten en alvast een hele fijne jaarwisseling! Straattaal"