"hansje1963 zei:
Hallo allen,
Vandaag opgestart met de Subutex, eindelijk voor elkaar om geen Suboxone te moeten slikken omdat ik nniet tegen de toevoegingen kon.
Geruime tijd op 30 mg gestaan en na
hansje1963 zei:
Hoi mensen, zit momenteel weer op 1,8mg Subutex, was naar 1,2mg gezakt maar voelde me er niet lekker bij dus toch maar weer even terug en stabiel blijven op 1,8mg, laatste loodjes zijn en blijven zwaar dus als het weer lekker droog en zonnig word ga ik weer een poging doen om tot 0,8/0,4mg te gaan afbouwen en daar weer even op te gaan stabiliseren, neem de tijd wat me goed bevalt ,heb me lange tijd niet zo goed gevoeld, mede ook door een bezoek aan het ziekenhuis waar geconstateerd werd dat ik een erge vorm van apneu heb en heb daar een apap masker /Dreamsleeper meegekregen om de ademstops te reduceren tot een minimum ,dus daar ook enorm veel energie van gekregen ,mede door de methadon is dat door mezelf nooit opgevallen ,al met al ,alles gaat beter, bezig met reïntegratie en vrijwilligerswerk en een gezonde stabiele relatie met een persoon die nooit drugs heeft gebruikt, zo, een positieve update kan ik wel zeggen, de weg is lang maar ooit komt het einde in zicht ,groet ,: Hansje .
Klik om te vergroten...
gisteren een dag op 25 mg gestaan te hebben vandaag dus opgestart met Subutex.
In tegenstelling tot andere keren waarop ik ingesteld werd op Suboxone is de instelling goed verlopen, geen rare zaken ervaren en de dosis hoeft niet erg hoog te zijn, inmiddels ingesteld op 2x2 mg en vanmiddag even terug om eea te evalueren, het voelt goed en ik twijfel een beetje of ik misschien nog 2 mg meer nodig heb maar dat uiteraard in overleg.
EINDELIJK ben ik voor mezelf een grote stap verder en kan werken naar een opiaatvrije toekomst!
Morgen een gesprek met een jobcoach om weer rustig aan aan het werk te gaan.
Tevens is mijn oude rel
Klik om te vergroten..."
In: Update, vandaag gestart met Subutex (buprenorfine).
1-1-2024