Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Yoo, ik wil binnekort beginnen met trippen, zou ik beter met 2cb of lsd kunnen beginnen en welke dosis is het beste voor beginners, ik ben een dagelijkse blower is het verstandig om wiet te roken tijdens de lsd of 2cb trip?"
"Yoo ffe een update, ben uiteindelijk toch voor lsd gegaan ik had 2 tabs gehaald van 150ug (uiteraard getest), ik had de eerste ingenomen en kort daarna toch besloten de 2e ook in te nemen de come up was ffe raar omdat ik langzaam de dingen zag veranderen, maar toen ik eenmaal echt aan t trippen was heb ik echt een geweldige trip gehad de visuals waren echt bizar mooi en als ik mn ogen dicht deed zag ik het hele universum en t klopte allemaal, ik merkte wel dat mijn geheugen niet zo heel goed meer was en in t begin vond ik dat wel raar maar heb daar uiteindelijk geen last meer van gehad, t was echt een geweldige ervaring en ik ben van plan binnekort weer te trippen"
"Stoned_chipmunk zei: Yoo, ik wil binnekort beginnen met trippen, zou ik beter met 2cb of lsd kunnen beginnen en welke dosis is het beste voor beginners, ik ben een dagelijkse blower is het verstandig om wiet te roken tijdens de lsd of 2cb trip? Klik om te vergroten... Yoo ffe een update, ben uiteindelijk toch voor lsd gegaan ik had 2 tabs gehaald van 150ug (uiteraard getest), ik had de eerste ingenomen en kort daarna toch besloten de 2e ook in te nemen de come up was ffe raar omdat ik langzaam de dingen zag veranderen, maar toen ik eenmaal echt aan t trippen was heb ik echt een geweldige trip gehad de visuals waren echt bizar mooi en als ik mn ogen dicht deed zag ik het hele universum en t klopte allemaal, ik merkte wel dat mijn geheugen niet zo heel goed meer was en in t begin vond ik dat wel raar maar heb daar uiteindelijk geen last meer van gehad, t was echt een geweldige ervaring en ik ben van plan binnekort weer te trippen."
"Alakazam zei: Goed om te horen dat je een leuke trip had! Heb je in je eentje getript of had je er uiteindelijk nog iemand bij? Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou in het vervolg toch oppassen met meer nemen dan je initieel van plan was. Het verschilt van persoon tot persoon, maar 300 ug is echt een hele hoge dosis. Ik ga er van uit dat je zegels niet kwantitatief getest zijn. Zegels bevatten meestal zo rond de 100 ug, dus je zal waarschijnlijk iets minder hebben binnengekregen dan je denkt. Mocht je ooit iets al 1p-lsd nemen, houdt dit dan in je achterhoofd voordat je ineens uit je schoenen geblazen wordt. Wordt het volgende keer weer LSD? Klik om te vergroten... Er waren 2 vrienden bij 1 had 3 gram gedroogde paddos op en de andere bleef nuchter voor als t mis ging, volgende keer wordt t weer lsd maar ben van plan nu gewoon 1 te nemen om te kijken wat dat doet. Is t leuk om t buiten te doen in een bos ofzo? Of zou ik gewoon binnen blijven?"
"Blaatschaap zei: Buiten is erg tof! Er is zoveel te zien Klik om te vergroten... Waar zou ik het dan het beste kunnen doen, want ik hoorde van een maat van me dat op drukke plekken echt niet tof is, zou ik dan beter naar een bos of een natuurgebied gaan"
"Snuffelaar zei: Ik heb eens geblowed op een 200ug LSD trip tijdens een candyflip maar dat was na de piek en ging echt lekker. Hangt ook enorm af van je mental state denk ik. Klik om te vergroten... candyflip is toch dat je er ook xtc bijneemt? ik ben een alledaagse blower dus ik kan er ook wel goed tegen maar ik hoorde dat blowen je trip verlengt en versterkt, is dat zo?"
"Snuffelaar zei: Klopt. Na vier uur halfje x. Blowen kan paranoia veroorzaken en psychedelica versterkt al je gevoelens X10. Snap je? Eigen risico. Klik om te vergroten... ja zelf heb ik van blowen nooit zo'n paranoia gevoel ik word er meestal gewoon lekker chill van maar ik hoorde inderdaad van een vriend van mij dat hij er wel erg parra van werd, terwijl hij er normaal ook gewoon chill stoned van word"
"Snuffelaar zei: Waarom de nood aan wiet? LSD op zich is al indrukwekkend genoeg. Zo indrukwekkend dat ik vergeet te roken omdat ik altijd word afgeleid door prachtige visuals. Klik om te vergroten... ja meestal als ik iets nieuws probeer probeer ik t ook altijd met n jointje"