Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor je reactie. Ja denk dat ik een dag te laat was met oogsten. Maar goed te weten dat ze nog wel te gebruiken zijn dan"
"Beste allemaal, Ik heb gister avond mijn eerste oogst gehad maar ook te laat geoogst net als Fleuria. Alle hoedjes zijn al open maar verder zien ze er wel nog oke uit. Als de hoedjes open zijn kun je ze dan wel nog gebruiken of hebben de open hoedjes (naast een slechte volgende oogst) ook invloed op de werking van de paddo? Vind het heel spannend deze nu te gaan gebruiken namelijk. Hoor graag wat jullie vinden van deze oogste. Stip"