Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik en een goeie vriend gaan deze zomer een road trip maken door tjechie. Maar wij willen wel wat bij ons hebben zoals een beetje gras en misschien een paar snoepjes. Mijn vraag is dus, 15g gras is legaal in tjechie maar als wij aangehouden worden en ze het vinden doormiddel van het doorzoeken van de auto. Worden wij dan opgepakt of mag je het de grens mee over nemen (van duitsland naar tjechie)? Zal wel een stomme vraag zijn want eigenlijks weet ik het antwoord denk ik wel al, mjah kan er weinig over vinden en wou het nogal zeker weten. En als het niet kan is er een manier om het toch wel mee te krijgen ? Heb geen idee of ik dit wel mag vragen in de forum, mjah staat niks over in de forumregels dat het niet mag. Thnx."
"Hoi, Ik en een goeie vriend gaan deze zomer een road trip maken door tjechie. Maar wij willen wel wat bij ons hebben zoals een beetje WIET en misschien een paar PILLEN. Mijn vraag is dus, 15g WIET is legaal in tjechie maar als wij aangehouden worden en ze het vinden doormiddel van het doorzoeken van de auto. Worden wij dan opgepakt of mag je het de grens mee over nemen (van duitsland naar tjechie)? Zal wel een stomme vraag zijn want eigenlijks weet ik het antwoord denk ik wel al, mjah kan er weinig over vinden en wou het nogal zeker weten. En als het niet kan is er een manier om het toch wel mee te krijgen ? Heb geen idee of ik dit wel mag vragen in de forum, mjah staat niks over in de forumregels dat het niet mag. Thnx."
"mandragora zei: al pak jij een kilo mee, gras is overal legaal hoor en snoep ook. Klik om te vergroten... Alsof jij mij niet snapt ? Gaat er nog een normaal antwoord uitkomen of wat ?"
"En is het misschien ook mogelijk om het via de post naar laten we zeggen praag te sturen ? en ik het daar dan uiteindelijk ophaal bij een postkantoor mvg Stimorol."
"Svali zei: Maar waar stuur je het dan naar op? Naar Praag? Klik om te vergroten... Ja, zoals ik al aangaf in de respond. Wat denkt u ? zal het werken of is dat onder nog grotere controlle ?"
"Paperplane. zei: Je denkt je kan het naar een postkantoor sturen en daar ophalen? Dan zou alle drugs wel zo verhandelt worden toch? Klik om te vergroten... uh ja"
"Svali zei: Nou succes dan. Maar als je gewoon drugs wil gebruiken blijf dan lekker in Nederland. Genoeg mensen die weg komen met wat jij wil, maar je zal er maar net mee gepakt worden. Het is het niet waard. Klik om te vergroten... Oke njah. Dan ga ik dat ook maar niet doen. Bedankt voor de hulp en wij gaan wel in praag kijken voor wat gras, oh uhh wiet is ook zo. Thnx, Stimorol"