Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoad trip... Fear and Loating ?

Road trip... Fear and Loating ?

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Ik en een goeie vriend gaan deze zomer een road trip maken door tjechie.
Maar wij willen wel wat bij ons hebben zoals een beetje gras en misschien een paar snoepjes.
Mijn vraag is dus, 15g gras is legaal in tjechie maar als wij aangehouden worden en ze het vinden doormiddel van het doorzoeken van de auto. Worden wij dan opgepakt of mag je het de grens mee over nemen (van duitsland naar tjechie)? Zal wel een stomme vraag zijn want eigenlijks weet ik het antwoord denk ik wel al, mjah kan er weinig over vinden en wou het nogal zeker weten.
En als het niet kan is er een manier om het toch wel mee te krijgen ?
Heb geen idee of ik dit wel mag vragen in de forum, mjah staat niks over in de forumregels dat het niet mag.

Thnx.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
al pak jij een kilo mee, gras is overal legaal hoor en snoep ook.
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Ik en een goeie vriend gaan deze zomer een road trip maken door tjechie.
Maar wij willen wel wat bij ons hebben zoals een beetje WIET en misschien een paar PILLEN.
Mijn vraag is dus, 15g WIET is legaal in tjechie maar als wij aangehouden worden en ze het vinden doormiddel van het doorzoeken van de auto. Worden wij dan opgepakt of mag je het de grens mee over nemen (van duitsland naar tjechie)? Zal wel een stomme vraag zijn want eigenlijks weet ik het antwoord denk ik wel al, mjah kan er weinig over vinden en wou het nogal zeker weten.
En als het niet kan is er een manier om het toch wel mee te krijgen ?
Heb geen idee of ik dit wel mag vragen in de forum, mjah staat niks over in de forumregels dat het niet mag.

Thnx.
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#4
mandragora zei:
al pak jij een kilo mee, gras is overal legaal hoor en snoep ook.
Klik om te vergroten...
Alsof jij mij niet snapt ?
Gaat er nog een normaal antwoord uitkomen of wat ?
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#5
En is het misschien ook mogelijk om het via de post naar laten we zeggen praag te sturen ? en ik het daar dan uiteindelijk ophaal bij een postkantoor

mvg Stimorol.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruik de normale verwoordingen en dan krijg je normale antwoorden. Niet dat we je niet snappen, maar je werkt antwoorden als dit hier wel mee in de hand.

De vraag mag inderdaad gesteld worden. Het is helaas wel zo dat in dit soort landen corruptie erg veel voorkomt en de kans dus bestaat dat je er niet mee weg komt. Mijn advies is dus gewoon niet doen, omdat als het mis gaat de consequenties altijd erger zijn dan het plezier waarvoor je dit risico neemt.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maar waar stuur je het dan naar op? Naar Praag? :confused:
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Svali zei:
Maar waar stuur je het dan naar op? Naar Praag? :confused:
Klik om te vergroten...
Ja, zoals ik al aangaf in de respond.
Wat denkt u ? zal het werken of is dat onder nog grotere controlle ?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je denkt je kan het naar een postkantoor sturen en daar ophalen? Dan zou alle drugs wel zo verhandelt worden toch?
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Paperplane. zei:
Je denkt je kan het naar een postkantoor sturen en daar ophalen? Dan zou alle drugs wel zo verhandelt worden toch?
Klik om te vergroten...
uh ja :tearsofjoy:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Stimorol zei:
Paperplane. zei:
Je denkt je kan het naar een postkantoor sturen en daar ophalen? Dan zou alle drugs wel zo verhandelt worden toch?
Klik om te vergroten...
uh ja :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
-.-
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou succes dan. Maar als je gewoon drugs wil gebruiken blijf dan lekker in Nederland. Genoeg mensen die weg komen met wat jij wil, maar je zal er maar net mee gepakt worden. Het is het niet waard.
S
StimorolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Svali zei:
Nou succes dan. Maar als je gewoon drugs wil gebruiken blijf dan lekker in Nederland. Genoeg mensen die weg komen met wat jij wil, maar je zal er maar net mee gepakt worden. Het is het niet waard.
Klik om te vergroten...

Oke njah.
Dan ga ik dat ook maar niet doen.
Bedankt voor de hulp en wij gaan wel in praag kijken voor wat gras, oh uhh wiet is ook zo.

Thnx, Stimorol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."