Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDown door Kratom

Down door Kratom

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
Steven95Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo!

Ik ben nu 2 jaar dagelijks gebruiker van Kratom. ‘s ochtends en ‘savonds gebruik ik 8 gram.
Ik ben nu voor de 2e keer (1e poging is mislukt) begonnen aan het minderen van de doses. Ik zit nu op tweemaal 5 gram.

nu voel ik me de laatste maanden al redelijk somber en ik kan niet perse plaatsen of dit door de winter, corona of misschien wel het gebruik van Kratom komt.
Mijn theorie is wellicht dat misschien het te veel gebruik van Kratom er voor zorgt dat je te weinig serotonine aanmaakt? Net als wat gebeurt tijdens de zogenaamde dinsdagdip na het gebruik van XTC.
Ik hoor graag of jullie dit ook ervaren.

groetjes,
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Steven95 zei:
Hallo!

Ik ben nu 2 jaar dagelijks gebruiker van Kratom. ‘s ochtends en ‘savonds gebruik ik 8 gram.
Ik ben nu voor de 2e keer (1e poging is mislukt) begonnen aan het minderen van de doses. Ik zit nu op tweemaal 5 gram.

nu voel ik me de laatste maanden al redelijk somber en ik kan niet perse plaatsen of dit door de winter, corona of misschien wel het gebruik van Kratom komt.
Mijn theorie is wellicht dat misschien het te veel gebruik van Kratom er voor zorgt dat je te weinig serotonine aanmaakt? Net als wat gebeurt tijdens de zogenaamde dinsdagdip na het gebruik van XTC.
Ik hoor graag of jullie dit ook ervaren.

groetjes,
Klik om te vergroten...
Dit zijn afkickverschijnselen die je hebt door het afbouwen van de kratom. Heb je verder ook (lichte) griepverschijnselen, gewrichtspijn, rusteloosheid (RLS)?

Ik ben inmiddels een jaar clean van 8 jaar lang dagelijks kratom gebruik van 45g per dag.

Ik zou gewoon in een keer stoppen met de kratom als ik jou was. Met het afbouwen, je zit namelijk nog relatief laag, pijnig je jezelf alleen maar langer

Hoe gaat het nu met je?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed.

ik ben down door een chromosoom teveel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."