Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en wilde heel graag mijn verhaal kwijt over mijn verslaving en mss wel wat advies. Ik slik soms wel 10 oxazepams per dag (50mg!!!!Koop ze via via en ben straatarm) en tegenwoordig ga ik me er niet meer lekker van voelen maar alleen maar raar. Nu wil ik afkicken, maar ik durf niet goed omdat ik van die vreselijke verhalen over het afkickproces hoor. Ik heb al genoeg psychische en lichamelijke problemen. Ik weet het, ik heb mezelf dit aangedaan, het is er ingeslopen omdat ik me zo graag goed wilde voelen. Heeft iemand tips? Zijn de afkickverschijnselen echt zo vreselijk? Hoop wat te horen! Dank jullie wel, Tessa"
"Badankt voor jullie reacties... Tof dat jullie meedenken. het is echt 10 keer 50mg , ja veel. Gisteren heb ik er maar 5 geslikt en nu nog niks (het is 11.00 uur) en voel me erg beroerd. Ben zo bang. Ik heb geen geld om zo'n uitgebreid afbouwschema te doen. Dat is het punt, ik ben gewoon blut. Ik vind het heel erg om te horen dat ik me zo naar ga voelen, voel me nu al niet goed. Ik ben zo bang, maar het blijft mijn eigen schuld. Kan ik ook nu cold turkey stoppen of is dat gevaarlijk? Bij de hulpverlening hoef ik niet aan te komen, dan krijg ik nooit meer medicatie en dan geven ze me echt niks, ze kennen me wel. Ze sturen me dan gelijk naar de opname waar ik hele traumatische ervaringen aan over heb gehouden. Wat nu? Thanx, Tessa"
"Ik ben al heel lang psychiatrisch patient en sinds ik de benzo leerde kennen altijd om gezeurd...."