Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja ik weeg evenveel als hun kweeg rond de 60kg , ben 1,78 lang , beetje dunne kant , alleen 2 maanden terug ging ik nog bad van 1 joint en daarna van 3 ging ik out en nu slaat dit geen eens aan ;p ?"
"Nou n maatje had Partyflocks geregeld er zit 212 mg in, hij nam een half in , ik ook. en er was ook nog n maatje bij die al ervaring mee heeft en t was overingens ook mijn eerste keer ene dus wij in de bus naar n dorp , dus bij dat maatje was tie na een half uur geklapt , bij mij nog steeds niks , jongen kwam er bij die deed ook die had um na kwartier al -,- , en na 1 uur en 30 minuten nog steeds niks iedereen zij wel dat ik supergrote pupillen had maar van het xtc gevoel kreeg ik niks ook niet kwa kaak treekkingen enzo en toen na 4 uur werden me pupilen weer iets kleiner en was t weg en bij alle andere ook , mn eerste keer en heb niks gehad ofzo hoe kan dit komen ?"
"okeeee is goeddd bedankt"
"ik heb t eer gister weer gedaan , ik naam meteen een halve in en , kdacht niet echt van wanneer klapt ie ofzo ik zat zoals je zij beetje te lullen met vrienden en we zaten o pde fiets naar n vriend beetje wheellies doen en opeens naar kwartiertje klapte die goed hard me fiets leek helemaal wous en toen ik afstapte leken me benen gewichtloos echt geweldig heb de hele avond met vrienden lekker binne lopen hakken en doen , binnekort naar frenchchore party helemaal wous gaan haha bedankt voor de tips Groeten Stefan"