Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"260 totaal ingenomen om half zeven . Net nog 130mg er straks De pen is van je zus zei: heeft ook 6-ABP genomen. Dit is een pallet { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Klik om te vergroten... Zo flauw"
"Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 het nog 1hele en straks afsluiten met 2cba indien nodig"
"Torchic zei: Dosering, taalgebruik etc. Klik om te vergroten... Ff een wappie moment dan type je weleens raar.....Hoge dosering klopt maar ben aardig wat gewend half zeven 2 x 130 of 135 n et nog 1hele en straks afsluiten met 2cba indien nodig Citaat"
"MR_CHIP zei: jezus....... Klik om te vergroten... Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch"
"Stef276 zei: Wat de doseringen? Is voor iedereen anders toch Klik om te vergroten... Gewicht ervaring klopt was een tijdje aardig kort.... had iets minder gekund weer een leermoment .... Bevalt me wel stukken beter als 4 fma"
"ljuv zei: Ik wilde deze nog even hier droppen Ik heb niet het idee dat Stef er wat mee gaat doen, maar misschien een ander wel. Ook al is elk lichaam en elk persoon anders en heeft de een net wat meer drugs nodig dan de ander: je hebt geen 390mg 6-apb nodig voor een leuke ervaring. Wel voor een kater en kans op het serotonine syndroom. Bezind eer u begint. Klik om te vergroten... Oh maar ik had al gezegd dat me begin dosis volgende keer best lager mag ...maar las overal dat bijnemen weinig nut heeft dus was bang te weinig in te nemen ...verder vandaag rustig aan gedaan wel brak maar ook weer niet mega dus valt me reuze mee of de klap komt morgen nog"
"Torchic zei: Dosering, taalgebruik etc Klik om te vergroten..."
"2 x 130 mg toch"
"HappyMind zei: Geen kaakschaatser maar een kaaktrekker 😂 Klik om te vergroten... Zal je kaak breken grapjas"
"Mezelf zei: Ehm ja meerdere last van natuurlijk met M of andere sero releasers en de ene soms en de ander aaaltijd ...... Maar ik moet wel zeggen dat ikzelf weinig tot geen craving heb met 4FMA en ook geen dip de ? Klik om te vergroten... Mezelf zei: dag of dagen erna. Al helemaal niet als je kijkt naar het effect. Best wel veel effect voor weinig craving en dip als je het mij vraagt bij 4fma. Bij MDMA, 6-APB of 5-MAPB heb ik meer dip de dagen erna maar echt cravings heb gelukkig niet bij deze middelen. Vooral als je dit vergelijkt met de cravings die ik heb bij Coke, amphetamine of andere Klik om te vergroten... Mezelf zei: je zei 270mg..... 2x 130 is 260mg toch? Klik om te vergroten... Ja maakt die"