#1
Je kan ook gewoon uit een pijpje roken. Komt de smaak nog beter tot zijn recht.
Avondwinkels hebben altijd bigfloei.SteenS zei:In boeken winkels? bedoel je dat ik gewoon een stukje karton/papier moet gebruiken als een tipje? kan dat niet heel giftig zijn? :P
En bij elke winkel waar ik sigaretten en vloeitjes kan kopen, zijn alleen maar kleine vloeitjes, niet van die wat grotere![]()
Paperplane. zei:Je kan ook gewoon uit een pijpje roken. Komt de smaak nog beter tot zijn recht.
Paperplane. zei:Avondwinkels hebben altijd bigfloei.SteenS zei:In boeken winkels? bedoel je dat ik gewoon een stukje karton/papier moet gebruiken als een tipje? kan dat niet heel giftig zijn? :P
En bij elke winkel waar ik sigaretten en vloeitjes kan kopen, zijn alleen maar kleine vloeitjes, niet van die wat grotere![]()
En hoezo zou het giftig zijn, je rookt je tip toch niet op?
Nee hoor, heb mijne(een metalen) voor 6,95 gehaald. Heb ik al tientallen grammen uit gerookt.SteenS zei:Paperplane. zei:Je kan ook gewoon uit een pijpje roken. Komt de smaak nog beter tot zijn recht.
ja maar die pijpjes zijn zeker weer duur, en ga ik dan niet veel sneller door mijn wiet? :P
En ik wil graag dit weekend nog proberen, maar als dat niet kan jammer dan, dan moet het maar een weekje later
Ik heb hier wat foto's om te laten zien wat ik heb, niet schrikken ik ben een beetje een 'noob'![]()
http://imageshack.us/photo/my-images/576/picture11op.jpg/
Zie links; mijn 'tipjes'.. kan ik wel één van die gebruiken als een tip of is het allemaal fout? :P
Zie rechts; Rizla X vloeitjes.. heel klein.. is het mogelijk om een mini joint daarmee te draaien?
Verder zie je nog een 'peuk' gedraaid door mij als simpele oefening, waarschijnlijk klopt die niet ofzo :P
en het zakje haze en zakje hash..
![]()
SteenS zei:In boeken winkels? bedoel je dat ik gewoon een stukje karton/papier moet gebruiken als een tipje? kan dat niet heel giftig zijn? :P
En bij elke winkel waar ik sigaretten en vloeitjes kan kopen, zijn alleen maar kleine vloeitjes, niet van die wat grotere![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."