Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allen, niet zo van de 'apartere' drugs zoals bijvoorbeeld 3-mmc of meth/crack, maar hier is mijn leeftijds-gebonden drugs-lijstje; 12 - Roken en drinken (allebei ook in een keer goed te pakken, ik rookte shag en dronk alleen bier en wodka omdat ik niet van al die chemische smaakjes hield , ik ben inmiddels al 6 jaar behoorlijk verslaafd.) 13 - Blowen, en dan ook veel... Maandsalaris ging uit naar wiet, hasj, vloei/tip/tabak. 14 - XTC en speed 15 - Coke, Xanax en een 'verslaving' aan Ritalin / speed 16 - Ketamine en MDMA-kristallen. Overigens (mentaal) verslaafd aan wiet, blowde van begin 16e tot eind 17e standaard 3 - 4 jointjes per dag. Dat was behoorlijk zwaar op de portomonnee... Daarna mee geminderd. 17 - 2-CB en poppers. (Ook een tijdje bij Jellinek rondgelopen voor een drankprobleem. Was in een coma geraakt, kop opengevallen op beton en zwaar onderkoeld door de regen. Heb dat dus op t nippertje overleefd ) 18 - Ik zou nog wel graag willen experimenteren met LSD / LSA / andere sterkere psychedelica Hou wel van combineren, maar ben makkelijk te veel aan het nemen en zeg moeilijk 'Nee'. Ik heb wel spijt van sommige dingen waar ik aan begonnen ben, maar het heeft mij gevormd tot wie ik ben en ik neem die informatie mee voor later in het leven. Tips voor de nieuwere mensen in deze wereld: Stel het zo veel mogelijk uit tot je goed in je vel zit en wat meer over jezelf weet, zoals jouw grenzen en hoe je op bepaalde dingen reageert. Zo kan je op een fijne manier 'kennis maken' met drugs en houd je er geen vervelende ervaringen aan over. Zorg dat je jezelf niet op laat jutten iets te doen of te nemen als je niet weet wat het is of als je je eigen er niet fijn bij voelt. Blijf boven alles veilig doen en trek aan de bel als je denkt dat je iets hebt gedaan wat niet best is of ergens mee zit! Mensen om je heen willen grager helpen dan je denkt. TL;DR - Gebruik alleen als je jezelf goed kent, en weet vooral goed wat je neemt! Groetjes, Steen (PS: Ik post dit trouwens natuurlijk niet om stoer te doen, maar het voelde voor mij goed om dit even te delen ongeacht of het wordt gelezen of niet. Het is mij toch wel even veel allemaal en wilde gewoon even stoom afblazen. Lijkt mij ook interessant om van meer mensen te weten hoe hun jeugd er uit heeft gezien. )"
"Vandaag deze gevonden tijdens een rondje door de weilanden, maar weet niet zeker wat ze zijn. Een paar hebben wel een tepeltje bovenop maar ik weet het niet helemaal zeker. Iemand? (Ik heb trouwens alleen deze geplukt om te kijken wat ze waren. Er stonden er nog een stuk of 10 - 15 omheen maar die heb ik laten staan.)"
"Ik heb een paar dagen geleden paddestoeltjes gevonden die hier heel erg op leken en heb er een paar van de 20 die er stonden meegenomen om te kijken wat ze waren. Ik denk dat wij beide dezelfde soort hebben geplukt, maar ik kan je helaas niet vertellen of dit kaalkopjes zijn..."
"Hallo daar. Toen ik vanochtend een rondje door de weilanden deed kwam ik deze paddestoeltjes tegen. Er stonden er een stuk of 20 dus heb ik er een paar meegenomen om ze te bekijken. Weet iemand of t kaalkopjes zijn of zo nee wat dan wel?"
"De Dunne zei: Net als dat XTC en MDMA verschillend zouden zijn Klik om te vergroten... MDMA is het pure poeder, meestal in kristalvorm. In XTC is MDMA ( als het goed is ) het belangrijkste werkende bestandsdeel, ook al wordt het meestal versneden met iets en daarna in pil-vorm gedrukt. Zo kan er in een XTC-pil nog wel eens speed of iets dergelijks zitten, terwijl MDMA (in poeder-vorm dus) meestal puur(der) is. Deze reactie is geen sneer naar jou of op jou gericht, maar gewoon wat extra informatie voor iedereen die het leest of het zich afvroeg! Groetjes, Steen"