Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hiervoor wil ik mijn rekening ook wel eens weten Ik ben 24 jaar oud 1ste cigaret 13j 1ste Joint 15j 1ste maal alcohol 16j 1ste maal poddos 16j 1ste maal XTC 17j 1ste maal LSD 20j 1ste maal Speed 22j 1ste maal Coke 23j En natuurlijk vele anere middelen die niet het vermelden waard zijn. Nu de bedragen (voorzichtig geschat) cigaretten: €7000 Wiet /hash: €15500 Alcohol/uitgaan: €12000 Paddos / natural psychadellics: €200 LSD: €20 Speed: €14 Coke: €2300 OUCH"
"Hoi iedereen! Net even door de medicijnkast gegaan en in een hoekje lag één eenzaam pilletje dat ik daar nog nooit zag ligge ( of het me toch alleszins nietmeer herrinner ) Het is een sigaarvormig wit pilletje van ongeveer 10x4mm zonder breeklijn Op een zijde staat " DIA 30 " en aan de andere kant een logo van 2 driehoekige pijlen die van elkaar wegwijzen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Alvast bedankt Groetjes!"
"speeseend zei: klik hier Kortom, beter met je takken van deze tabletten afblijven.. Klik om te vergroten... Ik was er zelf al achter gekomen, maar toch bedankt Heb het die avond op 40mg Zolpidem en een grammetje haze gehouden"
"Laat me me eerst even voorstellen, Ik ben Kevin, 24j, Bediende voor een staalbedrijf. Al sinds men 16de experimenteer ik af en toe met allerhande drugs, met de meesten slechts één keer uit nieuwschierigheid, enkelen zijn bij me gebleven en doe ik af en toe nog wel is een keer. Eerst experimenteerde ik met wiet & hasj en op meerderjarige leeftijd heb ik ook wel eens xtc, lsd, paddo's, mephedrone, enz geprobeerd maar nooit echt verder mee gegaan dan dat. Enkel sos doe ik wel eens wat vaker, zo'n keertje in de maand en de enige echte drug waarvan ik zelf vind dat ik verslaafd ben is wiet, ik slaap niet zonder. Let wel, ben verslaafd maar ik heb er geen probleem mee, ik werk overdag minimum 10u, doe wat ik nog moet en wil doen daarna en steek pas daarna pas men eerste jointje op... ben dus niet constant stoned, maar wel dagelijks Tot vorige week had ik nog een verslaving: Cafeine... En geloof me, om eraf te raken is geen lachertje Ik dronk al 3tal jaar aan een stuk in de voormiddag zo'n 1a2 liter supersterke koffie (met pure cafeine toegevoegd tot +- 650mg/liter) en in de namiddag en de vooravond nog eens bijna de helft daarvan. Ik was echt constant wired. Op het laatste ging het zelfs zo ver dat ik in het weekend naar cafeine aan het craven was en daardoor heel onrustig en opgefokt werd, en dus maar meer koffie dronk . Ik functioneerde gewoon niet meer zonder cafeine, met de slapeloze nachten en buikloop als gevog. Daarom heb ik toen besloten "af te kicken van de koffie" en er voorgoed mee te stoppen. Ik heb niet afgebouwd maar ben "cold turkey" gestopt omdat ik dacht dat het toch zou meevallen... het is ten slotte MAAR koffie Het begin van de eerste dag zat ik vol met moed en dacht ik dat het goed ging en dat dit een lachtertje was maar zo rond de middag begon ik me heel vermoeid te voelen, begon ik te trillen en kreeg ik barstende hoofdpijn, De volgende dag begon ik me angstig te voelen en leek alles superver weg en verwijderd van me alsof ik in een cocon zat. Ook men benen begonnen enorm te jeuken en men voeten pijn te doen en ik wist niet het warm of koud te hebben... men spieren deden pijn en het leek alleen maar allemaal erger te worden. Ik begon erg te schudden en beven en kon men benen niet stil houden. Hoe vermoeid ik ook was, in bed begon ik me onrustig te voelen en begon men hart in men keel te slaan... Ook voelde ik me misselijk en ben ettelijke keren overnek gegaan ondanks ik geen hap binnenkreeg. De eerste 2 dagen en nachten waren het ergst, heb me dan ook enkele dagen ziek gemeld op werk, daarna ging het geleidelijk aan beter en na ongeveer een dikke week voelde ik me terug min of meer de oude... en na een tweetal weken had ik men energie terug en voelde ik me beter dan ooit. Maar dan niet meer wired op de koffie Wie denkt dat cafeine in grote hoeveelheid geen sterk effect op je heeft is dus mis... Als je er genoeg van neemt is het wel degelijk een sterke upper Je hoort wel eens van druggebruikers "iedereen doet het, daarom ik toch ook" En dat is dus bij koffie echt wel het geval, bijna iedereen drinkt het wel eens en het kan geen kwaad... maar je kan er wel degelijk aan verslaafd raken en de afkick valt echt niet mee... Hopelijk hebben jullie er iets aan... Grtz K."