Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"lastig stoppen Goeie info TeQ en Nu even Niet! Aangrijpend ook. Ben een half jaar geleden voor t eerst gaan basen en heb inmiddels grote moeite om eraf te blijven. Echt vreselijk. Soms neem ik het me voor, lukt het een week, en kies dan toch weer voor roken. Bijna niet na te gaan waarom ik dan die keuze maak. Vandaag ben ik pas vijf dagen clean. Meestal ga ik na een week ongeveer voor de bijl. Mocht iemand (serieuse) tips hebben om er af te blijven, graag! Bedankt voor jullie berichten!"
"TNX Darkscope, meteen gedelete. Is de drempel net iets hoger, kan geen kwaad. Ik weet dat ik het zelf moet doen, maar zo'n kleine praktische tip kan geen kwaad. Zag vandaag een interessante nieuwe tread over stoppen met basen. Nog steeds clean trouwens."
"Heb drie keer gerookt nu, en merk nu al dat het lastig is er niet elk uur aan te denken. Kim, lukt het jou wel eens om er een paar weken vanaf te blijven?"