Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die geen heroïne tolerantie of methadon tolerantie heeft kan van 20é30mg methadon reeds een overdosis hebben. Vandaar dat het toch belangrijk is om op te letten met wat je slikt/snuift/spuit. Ik zou testing in belgië graag eens ingevoerd zien worden. Zo kunnen ze dat stukje over 'niet weten wat je slikt' ook eens laten vallen.... tja"