Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Mijn naam is Max en ik blow als een gek de afgelopen 4 jaar in mijn leven. Ik ben echt begonnen met blowen toen ik 17 was en het is van 1 naar 10 gegaan in minder dan een week tijd. Ik heb een verleden van gepest worden en mishandelingen en ik vind de hele dag door blowen de beste bezigheid die er is, ik vergeet alles en ben gelukkig, ik vind het leven mooi voor de perioden dat ik stoned ben en voel me altijd erg boos en haat dragend als ik geen wiet heb. Maar momenteel is het enige wat ik wil stoppen met blowen, ik voel me de laatste tijd er erg depressief door, al mijn geld gaat in rook op (Letterlijk) en dingen zoals een rijbewijs en eigen huis heb ik nu veel liever dan een grote zak wiet. Alleen het stoppen vind ik echt onmenselijk lastig, mijn ouders blowen ook al zo lang ik me kan herinneren en aangezien ik nog thuis woon wordt ik de gehele dag geconfronteerd met wiet en sigaretten. Als ik probeer te stoppen zeggen mijn ouders dat ik toch wel iets mag doen als een mens (Vanwegen het feit dat ik echt niet het persoon ben die naar feestjes gaat of drinkt, ik ben nognooit uit geweest en ze vinden dat ik dan tenminste nog wel een blowtje mag roken) Alleen ik wordt zelf niet gelukkig van het blowen, alleen het lijkt in mijn hoofd de enige bezigheid die ik heb waar ik een beetje gelukkig van wordt, alles wat ik doe als ik niet onder invloed ben vind ik zo saai grijs en doel loos. Ook zorgt het blowen er voor dat ik compleet geisoleerd ben van iedereen en voornamelijk van vrouwen, ik heb al jaren lang geen relatie meer gehad omdat ik wiet belangrijker vind dan een vriendin, dit maakt mij regelmatig ook depressief waardoor ik terug val in veel wiet roken. Ik wil echt van het blowen af, maar ik zou echt in de naam van god niet weten hoe ik het beste dit kan aan pakken, het zit zo diep in mijn brein, het enige waar ik de hele dag aan denk is *blowen* en als ik bijv een tijdje nuchter ben geweest omdat ik naar werk moest is het enige waar ik naar uit kijk het feit dat ik straks heel erg stoned ga worden omdat ik een paar uur niet geblowt heb. Alvast bedankt als je dit helemaal gelezen hebt, en ik hoop dat er mensen tussen zitten die me eventueel wat tips kunnen geven hoe ik dit moet aan pakken, want ik zit helemaal vast in mijn eigen leven"
"Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de antwoorden, ik zal het zeker met mij me nemen volgende week als ik ga proberen een week clean door te komen om even een helder hoofd te krijgen. Ik wil kijken of een week clean zijn het gewenste resultaat geeft, of ik me echt beter en meer fit zal voelen. Ik woon inderdaad nog thuis en mijn ouders slepen me wel me in het blowen dat geef ik toe, ik wordt raar aangekeken als ik zeg dat ik wil stoppen, eigenlijk het tegen tegenovergestelde van wat er moet gebeuren als je het mij vraagt. Maarja, je kan niet kiezen wie je ouders zijn dus ik zal er maar me moeten leren leven, het enige wat er echt rot aan is is dat ik me herinner hoe ik me voelde voordat ik blowde, en het zonder twijfel beter was dan met. De geld problemen blijven zich opstapelen nu. Ik ga het volgende week gewoon is cold turkey proberen, gewoon in een keer een punt er achter zetten en kijken of ik het kan laten liggen, als ik van het blowen af ben ga ik denk ik langs de huisarts om te vragen of ze iets hebben wat kan helpen met stoppen met sigaretten roken, aangezien ik heel erg agressief wordt als ik geen nicotine kan krijgen, en dan hoop ik dat ik uiteindelijk deze rook periode achter me kan zetten. Ik blow trouwens de laatste tijd wel minder, maar altijd wel minimaal 2 joints per dag, vroeger was dat minimaal 5+ per dag. Het zit na jaren zo geblowt te hebben zo in je brein, het is gewoon echt een sleur geworden. Positive mental attitude en ik zal een update plaatsen over hoe het volgende week gaat."